• Is er toevallig iemand die in Lisse woont en bereid is iemand te helpen (niet mij)
    Pb mij dan even, want iemand in Lisse heeft een groot probleem.

    Dit is serieus. Als ik niks doe zijn de consequenties waarschijnlijk heel groot.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 17:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Er zijn serieus 52271 leden op Q

    Denk misschien eens aan dat meisje? Ze kan er kwaad om worden? Hoe weet jij dat trouwens?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 17:44 ]


    comfort in c h a o s

    Bel de politie ofzo?

    Krullebol schreef:
    Bel de politie ofzo?


    Dat zou ik kunnen doen.... denk je dat dat het beste is?


    Happy Birthday my Potter!

    Austen schreef:
    (...)
    Denk misschien eens aan dat meisje? Ze kan er kwaad om worden? Hoe weet jij dat trouwens?


    Ik zie haar liever kwaad dan dood.


    Happy Birthday my Potter!

    Krullebol schreef:
    Bel de politie ofzo?


    dit. snelste manier om haar veilig te krijgen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmm, ik zou niet direct de politie erop afsturen, wat dacht je van op internet het nummer van de jeugddienst van Lisse op te zoeken en die eens te contacteren?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Luminescence schreef:
    Hmm, ik zou niet direct de politie erop afsturen, wat dacht je van op internet het nummer van de jeugddienst van Lisse op te zoeken en die eens te contacteren?


    *gaat dit direct doen*


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ken iemand die daar woont.
    Maar nee, ik zelf woon er niet :')


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Litwick schreef:
    (...)

    *gaat dit direct doen*


    én, aangezien ik aanneem dat dit toch een vriendin van jou is hier op Q, anders zou ze dit niet vertellen aan jou. Misschien moet je het niet doen zonder dat ze het weet, er met haar over spreken of ze dit wel wil en ook over de waarom ze zich snijdt. Ik weet uit ervaring dat als ze niet geholpen wil worden (denk daarbij dan wel aan dingen als jeugdzorg, ouders, CLB) jeugdzorg bellen niet zal helpen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Luminescence schreef:
    (...)

    én, aangezien ik aanneem dat dit toch een vriendin van jou is hier op Q, anders zou ze dit niet vertellen aan jou. Misschien moet je het niet doen zonder dat ze het weet, er met haar over spreken of ze dit wel wil en ook over de waarom ze zich snijdt. Ik weet uit ervaring dat als ze niet geholpen wil worden (denk daarbij dan wel aan dingen als jeugdzorg, ouders, CLB) jeugdzorg bellen niet zal helpen.


    Okee, bedankt *wacht met bellen*


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het raar dat je hier een topic over opent. Ze heeft toch wel vriendinnen in haar woonplaats? Waarom iemand van Quizlet?


    She will be loved.