• Vandaag ging het echt heel snel voor mij. Tot 7de uur les en eh.. School was eigenlijk best leuk (: Alleen niet met mijn engels lerares, die op mij spuugde. Why? Omdat ik 1 opdrachtje niet had gemaakt gaat ze schreeuwen. Ugh, ik weer. Maar okayy. Nu zit ik slam fm te luisteren en energy-drink drinken . YAAYY.

    Hoe was jullie dag vandaag (a')

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 16:01 ]

    Ik voel me net een dweil. Ik ben snotverkouden en heb steken in mijn hoofd en neus. Mijn ogen doen pijn en heb verhoging :|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik voel me net een dweil. Ik ben snotverkouden en heb steken in mijn hoofd en neus. Mijn ogen doen pijn en heb verhoging :|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Werd om zes uur wakker, toen voelde ik me nog goed. Om zeven uur bed uit, toen ging het al minder, naar school toe, kotsmisselijk. Eerste drie uur overleefd, met moeite, en in de pauze ging het mis >< ik werd kotsmisselijk, kreeg het ijskoud, ging helemaal trillen, dus ging ik maar naar huis. Nu zit ik thuis met mijn fijne misselijkeheid -sarcasm-.


    Destroy what destroys you.

    Boring. Serieus als ik het in details ga vertellen val je in slaap. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    doodsaai.
    mijn ochtend verliep slecht omdat ik erachter kwam dat ik pas twee uur later hoefde te beginnen en er begon een mens te zeiken dat ik om moest lopen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Werd wakker om 3 uur van de hoofdpijn, paracetamol genomen, weer gaan slapen, om 7 uur wakker door de wekker, voor de rest ziek thuis gebleven, geen ene fuck uitgevoerd en nu is het alweer half 5.


    - Rock, Metal, Hardcore <3

    Beetje shit. Opzich viel het nog wel mee, maar het laatste blok uur, zo'n 130 minuten, bleef de lerares maar doorpraten en vielen we bijna allemaal in slaap.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Saaai. Les tot kwart over vier, en de laatste twee uur bij dat enge wijf van geschiedenis. Praatte de hele les -80 minuten lang- aan één stuk door. Ik word zo chagrijnig van haar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Geweldig
    Ik kon mijn mond weer eens niet houden bij mijn lerares Natuurkunde die toen heel boos werdt
    Heerlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik heb nog vakantie en heb vandaag men ex gezien, dus eerst voelde ik me super en nu weer rotjes ugh ><


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Heb tijdens L.O. een volleybal keihard tegen mijn oog gekregen. --'
    En ik ben te weten gekomen dat we de volgende les bio blijkbaar in een koeienoog moeten snijden. O.o --'


    Don't leave me with nowhere to go.

    Ik zat in een dip.


    OTP: won't stop 'till we surrender...