• De laatste heb ik steeds minder zin om te schrijven
    En dat terwijl het schrijven veel voor mij betekent
    Maar telkens als op het punt sta te schrijven dan heb ik zo'n gevoel van. Nee, dit is niet goed. Ik heb veel ideeën in mijn hoof en heel veel inspiratie maar als ik het dan opschrijf denk ik van, dit is niet goed geschreven.
    Weet iemand misschien waardoor dit komt?
    En hoe ik er weer vanaf kom?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Writersblock.
    Films kijken, boeken lezen.. En anders gewoon afwachten. Kan iedereen krijgen. :]


    We accept the love we think we deserve.

    Zo'n periodes heb ik ook wel gehad. Bij mij hielp het altijd om gewoon alle onzin van me af te schrijven, niet om het te gebruiken en het moest niet goed zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb dus ongeveer hetzelfde.. En ik ben altijd bang dat lezers teleurgesteld zijn als ik een hoofdstuk heb geschreven ofzo ;/

    Maar ik zou alle tijd nemen als je begint met schrijven, dat helpt mij een beetje..


    Me so good.

    Ik heb echt helemaal hetzelfde!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wacht even met schrijven. Deel mee dat je voor een bepaalde periode niet wil schrijven.


    <3

    Ik heb dat ook sinds een tijdje. Ik probeer toch een beetje te schrijven, maar het dan maar niet te activeren, in de hoop dat het na een tijdje weer wat beter gaat, maar het werkt niet echt...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Welcome to da club. Ik krijg ook echt niets meer op papier.


    I am an idiot, I move.

    Drone schreef:
    Welcome to da club. Ik krijg ook echt niets meer op papier.


    OTP: won't stop 'till we surrender...