• Members of the WAG-gang

    Cinematic - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Puyol - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Bloomsbury - Elena - WAG van David Villa.
    Antwerpen - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Laberinto - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Raikou - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Evanesco - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Constitution - Anne - WAG van Christian Eriksen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 16:38 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Constitution schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat het is. Wat is er met je verjaardag?


    Ik wil mijn verjaardag in de kerstvakantie vieren, want dan is iedereen vrij.
    Dus ik was aan het polsen wie er wel/niet kunnen want dan weet ik of ik het dan moet vieren. Ik weet niet of jij dan kan/mag? Want als je 's avonds terug moet reizen kan je hier gewoon blijven slapen. (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    STYRRES schreef:
    waarom is iedereen rijk en geef ik mijn geld uit aan mijn telefoooon D:


    Omdat ik van geld houd(bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Evanesca schreef:
    (...)
    Ik ben arm :W Oke toevallig heb ik mn salaris binnen maar binnekort is dat weer weg


    naw haha ';p
    ik werk bij de jumbo sinds 2 weken x]
    alleen ik maak al mn geld op aan mn beste vriendin die zich 2e keus voelt, oke, raar. ;$

    Raikou schreef:
    (...)

    Ik wil mijn verjaardag in de kerstvakantie vieren, want dan is iedereen vrij.
    Dus ik was aan het polsen wie er wel/niet kunnen want dan weet ik of ik het dan moet vieren. Ik weet niet of jij dan kan/mag? Want als je 's avonds terug moet reizen kan je hier gewoon blijven slapen. (bloos)


    Ik kan en ik mag (:
    Of ik mag slapen weet ik niet maar dat zie ik dan wel, goed?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Raikou schreef:
    (...)

    Drama van gister?
    Dat heb ik niet mee gekregen.
    Nee ik doelde meer op het feit dat ik in Nederland woon en jij in België (:

    Goh ja hangt er wat vanaf wanneer het is.

    Heb ik hier ook nog niet gezegd. Maar nee gsiteren waren we een hele dag weg naar een culturele happening, iets met shcool maar dan rvijwillig en alles ging goed, maar toen we uit een voorstelling kwamen begonnen het verschrikklijk te regenen en waaien. Dus complete chaos wat. En uiteindelijk bleek dus dat toen mijn vriendin haar gsm gestolen is. Die is naar huis gegaan. Maar wij moesten dus tot 12 uur blijven want anders zat die leerkracht met vermiste leerlingen. dusja. zij naar huis. Ik was zelf ook al half panisch gewoorden van proberen een oplossing zoeken, en wou ook naar huis. Dat kon nog maarja dan moes tik hen met 2 achterlaten, dat wou ik ook niet. Nog naar heel die slothappening en vuurwerk in de gietende regen gaan kijken. Helemaal verzopen en ziek naar huis kunnen gaan rond 12 uur en nu ben ik helemaal ziek. Daarbij heb ik mijn ouders maar weer eens een avond vol drama gegund net als toen met de zee. Het lijk nu alsof het vervloekt is als wij eens weg gaan. Dat zou er voor kunnen zorgen dat ze me niet naar jou toe laat gaan.


    Tears are words the heart can't say.

    Raikou schreef:
    (...)

    Omdat ik van geld houd(bloos)


    ik ook :L
    als ik voetbalvrouw word veranderd alles (:
    ok dat moet je eens hardop zeggen, dat klinkt echt grappig :L

    STYRRES schreef:
    waarom is iedereen rijk en geef ik mijn geld uit aan mijn telefoooon D:


    Omdat ik geen tijd heb om geld uit te geven, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga een Ajax poster ophangen!:9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Laberinto schreef:
    (...)
    Goh ja hangt er wat vanaf wanneer het is.

    Heb ik hier ook nog niet gezegd. Maar nee gsiteren waren we een hele dag weg naar een culturele happening, iets met shcool maar dan rvijwillig en alles ging goed, maar toen we uit een voorstelling kwamen begonnen het verschrikklijk te regenen en waaien. Dus complete chaos wat. En uiteindelijk bleek dus dat toen mijn vriendin haar gsm gestolen is. Die is naar huis gegaan. Maar wij moesten dus tot 12 uur blijven want anders zat die leerkracht met vermiste leerlingen. dusja. zij naar huis. Ik was zelf ook al half panisch gewoorden van proberen een oplossing zoeken, en wou ook naar huis. Dat kon nog maarja dan moes tik hen met 2 achterlaten, dat wou ik ook niet. Nog naar heel die slothappening en vuurwerk in de gietende regen gaan kijken. Helemaal verzopen en ziek naar huis kunnen gaan rond 12 uur en nu ben ik helemaal ziek. Daarbij heb ik mijn ouders maar weer eens een avond vol drama gegund net als toen met de zee. Het lijk nu alsof het vervloekt is als wij eens weg gaan. Dat zou er voor kunnen zorgen dat ze me niet naar jou toe laat gaan.


    naw arme jij

    Constitution schreef:
    Ik ga een Ajax poster ophangen!:9~


    OEEHHH WAAR HEB JE DIE VAN :9~

    Constitution schreef:
    (...)

    Omdat ik geen tijd heb om geld uit te geven, haha.

    haha, zo vaak op msn, dag en nacht en als nog minstens een half uur per dag aan de telefoon :L

    Constitution schreef:
    (...)

    Ik kan en ik mag (:
    Of ik mag slapen weet ik niet maar dat zie ik dan wel, goed?


    SEKSIE:D
    Haha, ja nee dat maakt niet uit. Het is ook meer zodat je niet per se 's avonds hoeft terug te reizen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    wie houden er van liam, zayn & niall?
    die mogen in het verhaal x]

    Reina, wil je eigenlijk wel kleine mensen op je verjaardag? :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    waarom zijn jullie ouders zo makkelijk --'.
    ik mag nog nieteens mensen meeten als mn ma er niet bij is..