• Ik ben vandaag naar de stad geweest, veel leuke kleding gekocht en zo, maar nu kom ik er thuis net achter dat ik het armbandje van Suus ben verloren (als jullie nog weten wie dat het is, hehe). Echt, ik baal enorm! Ik heb het hele huis al doorgezocht maar ik heb de armband niet gevonden, waarschijnlijk ben ik hem verloren onder het kleding passen in een van de pashokjes. Had ik nou maar beter opgelet, hij zat al losser. ><

    Zijn jullie ook ooit iets dierbaars verloren, iets wat heel veel voor je betekende omdat de persoon van wie je het kreeg er niet meer is?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 18:57 ]


    everything, in time

    Jup, de fietstas van m'n oma.

    That sucks. >< Maar zover ik weet niet, nee.

    Awh, dat vind ik echt kut voor je... Maar nee, mensen vertrouwen me niet met zulke dingen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ahh, dat is echt vreselijk kut.. Maar nee gelukkig niet..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eigenlijk niets.
    Ik heb nog steeds de trouwring van de overgrootmoeder van mijn verloofde om.
    En ook de armband van mijn overleden tante om.
    Wie is Suus eigenlijk?
    Dat wist ik namelijk nog niet




    That Sucks Hard ---> Ik ben niks kwijt

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 19:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ja, de ketting van mijn moeder. Eerst vind ik het heel erg, maar nu niet meer zo. Wat maakt het uit dat ik dat stuk metaal kwijt bent, zolang zij in mijn hard is is het goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    IMSWAG schreef:
    That sucks. >< Maar zover ik weet niet, nee.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Jep, een gouden kruisje wat ik niet meer terug vind :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben een armband verloren met allerlei bedels die ik van verschillende mensen heb gekregen, dat vond ik wel erg.


    Don't dream your life, but live your dream!

    WEAREYOUNG schreef:
    Jup, de fietstas van m'n oma.



    Ik bedoel dit niet bot ofzo, maar dit klinkt heel grappig. Waarschijnlijk ben je heel serieus hierover en betekende die echt veel voor je, maar ik schoot spontaan in de lach. Ik wil je niet kwetsen ofzo, maar ik wou je gewoon laten weten dat het (bij mij toch) heel anders overkomt dan hoe het bedoeld is.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    AriaM schreef:
    Eigenlijk niets.
    Ik heb nog steeds de trouwring van de overgrootmoeder van mijn verloofde om.
    En ook de armband van mijn overleden tante om.
    Wie is Suus eigenlijk?
    Dat wist ik namelijk nog niet




    That Sucks Hard ---> Ik ben niks kwijt


    Suus was mijn beste vriendin, maar is op 20 maart overleden (dit jaar) nadat ze zelfmoord pleegde. Dus ja, die armband betekent veel voor me.:'D


    everything, in time

    Northman schreef:
    (...)

    Suus was mijn beste vriendin, maar is op 20 maart overleden (dit jaar) nadat ze zelfmoord pleegde. Dus ja, die armband betekent veel voor me.:'D


    Dat is zo erg.
    Ik vind het echt erg voor je!
    Ik snap dat het veel voor je betekend ik snap ook dat je er nu erg van baalt dat je hem bent kwijtgeraakt

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 19:13 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Northman schreef:
    (...)

    Suus was mijn beste vriendin, maar is op 20 maart overleden (dit jaar) nadat ze zelfmoord pleegde. Dus ja, die armband betekent veel voor me.:'D


    Dat is zo erg.
    Ik vind het echt erg voor je!
    Ik snap dat het veel voor je betekend, ik snap ook dat je er nu erg van baalt dat je hem bent kwijtgeraakt


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.