• Oké, staat dit goed?

    Het was epic, we waren ongeveer met acht mensen, en voor een paar minuten was het awkward maar toen werd het beter. Het einde was jammer omdat Sevda -countmein- haar camera was verloren... En de rest beeld ik in foto's.
    De aanwezigen:
    IfOnly
    Uneventful
    BASTURDO
    Hungergames
    Weheartit
    CountMeIn
    Nightcookies
    Pantalaimon



    Tara -pantalaimon- en Zeynep -weheartit-



    Colibre -Basturdo- Daphne -IfOnly- en Zeynep.

    En de rest zet ik wel even in reactie. Want Tinypic is sloom. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ach, ik heb in ieder geval wel awesome schoenen en een winkel waar ik vaker móet komen en niet te vergeten een geweldige dag! :3
    Colibre als jij ooit in Tilburg komt neem ik jou mee naar míjn alto winkel :9~

    Uiteraard, uiteraard! Je schoenen zijn echt vet chill, en jij bent zo schattig. 8D Ik hoop dat je dag onvergeetbaar isch. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uneventful schreef:
    (...)

    Er stond kattentoilet op, en toen vroeg er iemand of haar hoofd erin paste. :'DDDDDDDDDDDDDDDDD

    Dat vroeg ik
    Het was echt awesome
    Ik zet morgen foto's erop

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 19:45 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zijn er meer van die alto winkeltjes in Bergen? Want ik heb het idee dat ik ze ga plunderen.(krul)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Zijn er meer van die alto winkeltjes in Bergen? Want ik heb het idee dat ik ze ga plunderen.(krul)

    Er zit er nog een als je dat straatje bij de Showboat ingaat. *O* Hebbus en noggus. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uneventful schreef:
    Zijn er meer van die alto winkeltjes in Bergen? Want ik heb het idee dat ik ze ga plunderen.(krul)

    xD
    ZOver ik weet is alleen die er hoor :S
    Maar al;s er nog een is ga ik mee en ga ik hoedjes passen :O


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Basturdo schreef:
    (...)
    Er zit er nog een als je dat straatje bij de Showboat ingaat. *O* Hebbus en noggus. :W


    Oooooowkie, al vraag ik me af of mijn mama mee wil, haha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Pantalaimon schreef:
    (...)
    xD
    ZOver ik weet is alleen die er hoor :S
    Maar al;s er nog een is ga ik mee en ga ik hoedjes passen :O


    Daar houd ik je aan!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Daar houd ik je aan!

    YAY
    Okeey doen we


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    En dan gaan we dansen. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    En dan gaan we dansen. (cat)

    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Basturdo schreef:
    (...)
    Uiteraard, uiteraard! Je schoenen zijn echt vet chill, en jij bent zo schattig. 8D Ik hoop dat je dag onvergeetbaar isch. (cat)

    Goddamnit, ik vertel mama zo dat mijn camera en mp4 kwijt zijn. Moet dat mens het er nog lekker invrijen ook hè? 'Ja, ik had je nog gewaarschuwd, wees toch eens zuinig op je spullen! Als je uit had gekeken had je die dingen nog gehad.' 'Zeg, alsof ik het er nog niet moeilijk genoeg mee heb!' En vervolgens nog eens lekker arrogant d'r wenkbrauw op trekken. -Voelt ader kloppen van irritatie-
    Ik vatte het toch zeer goed op dat ik mijn spullen kwijt was en wist mezelf er bovenop te krijgen moet dat mens me nog even vertellen hoe dom ik was.

    Maargoed, jij bent minstens net zo schattig en mijn dag was unbeleveable awesome :9~


    Let it come and let it be

    Ik vond het echt heel cooliejoelie vandaag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er staat niet eens een foto van mij in het topic
    Foei


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    NIAM zei op 17 sep 2011 - 19:56:
    hmm ik heb standaard 1e vrij op maandag, maar we moeten een keer afspreken hihi. ken jij trouwens mensen uit Sint-Maartensdijk?


    Jaaa, Azra en Lejla Resic. Woon je er?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mag ik je moeder gaan slaan?
    Mensen slaan is leuk <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."