• Noa is een meisje van achttien jaar. Ze heeft al drie jaar een vriendje als ze zwanger van hem blijkt te zijn. Ondanks alles wil zij haar kindje houden, maar hij staat hier totaal niet achter. Jayden is ervan overtuigd dat ze haar kind zal laten weghalen en bij hem terugkomt als ze echt zoveel van hem houdt, maar tot zijn grote teleurstelling is ze dit niet van plan. Noa doet alles om hem te vergeten en gaat op zoek naar een nieuwe liefde, hoewel Jayden haar totaal niet kan vergeten en er alles aan doet om van dat kind af te komen.
    Toch komt Noa er keer op keer achter dat jongens haar na een tijdje laten vallen vanwege haar zwangerschap. Van een spontaan en vrolijk meisje verandert ze in een teruggetrokken en schuw persoon die alles doet om Jayden te kunnen vergeten. Niet veel later vindt ze een jongen die echt om haar geeft en alles voor ze zal doen. Als Noa weer een beetje de oude begint te worden wordt haar nieuwe liefde ernstig ziek, kan ze dit er ook nog bij hebben of gaat ze er echt aan onderdoor?


    *


    Link: Nothing lasts forever.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 20:11 ]

    Niet echt mijn ding, sorry.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    O, lijkt me leuk! Het ligt niet aan je verhaal, maar aan je schrijfstijl als ik geen abo neem. ;)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Door die foto knap ik af, sorry.


    To infinity and beyond •

    Maiko schreef:
    Door die foto knap ik af, sorry.


    Haha, ik eigenlijk ook. Maar het gaat om het verhaal.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik zocht een uiterlijk ja, het heeft verder niets met het verhaal te maken hoor. xD Maar ik kan wel een ander uitzoeken. Iemand suggesties? (:

    Heartattxck schreef:
    Ik zocht een uiterlijk ja, het heeft verder niets met het verhaal te maken hoor. xD Maar ik kan wel een ander uitzoeken. Iemand suggesties? (:


    Misschien geen uiterlijk maar een andere foto? Kijk, ik noem maar wat hoor, deze?
    't Was de eerste die ik zag op weheartit.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:30 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Maar ik zocht een uiterlijk voor mijn personage, zodat mensen zich er een beter beeld bij konden vormen. Vandaar.

    Vooruit, ik heb 'm aangepast. (:

    Omg, een verhaal niet lezen voor een foto?

    Ik ga trouwens je story lezen als ik tijd heb. ^^


    Take me to wonderland

    Hoofdstuk 1 & 2 online!

    Noa doet alles om hem te vergeten en gaat op zoek naar een nieuwe liefde, hoewel Jason haar totaal niet kan vergeten en er alles aan doet om van dat kind af te komen.
    Was die gast zijn naam niet "Jayden"?


    I can't even think straight.

    Ik denk dat ik hem ga lezen. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb de naam later aangepast, mijn excuses, ik ga het veranderen!