• SLOTJE? :p

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 15:41 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    NUTS schreef:
    lol, die kruml bestaat al vet lang..

    Maar dan ga je toch niet reageren als Kruml 'neem Kruml'
    Nee, ik snap het niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    $Wat heeft haar lid zijn daar mee te maken? :x


    Dat ze toch al lang op Quizlet zit. Dus ik denk niet dat ze het voor expres heeft gedaan, haar naam veranderd. Waarschijnlijk zag ze gewoon haar usernaam en vond ze het wel grappig om C18 te quoten. En Houndoom moet ook niet zo overdrijven. Het is maar een usernaam.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 15:42 ]

    Negligible schreef:
    (...)
    Wat heeft haar lid zijn daar mee te maken? :x

    of die user had kruml al heel lang, of ze heeft het net veranderd
    in het laatste geval vind ik het echt naaiend


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    (...)
    of die user had kruml al heel lang, of ze heeft het net veranderd
    in het laatste geval vind ik het echt naaiend

    Als ze hem al lang had, vind ik het gemeen dat ze reageert en anders is het nog gemener dat ze hem snel veranderd heeft


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Als ze hem al lang had, vind ik het gemeen dat ze reageert en anders is het nog gemener dat ze hem snel veranderd heeft

    Het is toch logisch dat ze even wou laten weten dat die naam al bezet was? (Al is de manier wel een beetje raar xd) Maar goed, ik weet dus niet of ze hem al lang had of niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Die user heeft vandaag pas haar naam verandert want toen ik de naam controleerde -een halfuur/uur geleden fso-, , was hij nog niet bezet.

    Anyway, slotje op aanvraag.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:09 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.