• Ik heb dus vandaag, net Gimp gedownload en hartstikke leuk allemaal. Dat ding download hartstikke snel en dan is die klaar, wil ik hem opstarten, loopt hij vast en komt hij niet verder dan "Lettertype's (even geduld)".
          Ik heb Gimp al gede-installeert en er weer opnieuw opgezet, maar nog steeds hetzelfde probleem. Iemand die me even kan helpen en dit ook heeft gehad?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bij mij duurde het gewoon wat langer de eerste keer toen hij opgestart was :/. Maar ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn, sorry ;x


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    Bij mij duurde het gewoon wat langer de eerste keer toen hij opgestart was :/. Maar ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn, sorry ;x


    Ja, ik heb hem nu al ongeveer 20 keer opnieuw opgestart, het er opnieuw opgezet en ook heb ik mijn computer afgemeld en weer aangemeld?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Ja, ik heb hem nu al ongeveer 20 keer opnieuw opgestart, het er opnieuw opgezet en ook heb ik mijn computer afgemeld en weer aangemeld?


    Maar hoelang wachtte je meestal? Want de eerste keren liep hij bij mij ook vast maar toen ik even wat langer wachtte en niks deed laadde hij ineens verder en startte hij volledig op.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Hmmm, bij mij was dat niet zo volgens mij? Tenminste, ik kan me herinneren dat het gewoon normaal werkte. Sorry, love, wish I could help. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Van mij deed hij het meteen.. Misschien moet je eens op google zoeken naar 'gimp loopt vast' of dergelijke en ik denk dat je dan wel eventuele oplossingen krijgt (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gewoon wachten. Gimp start traag op.


    comfort in c h a o s

    Ik heb Gimp eraf gegooid, omdat ik er gewoon niks meedeed. Het programma stond er bij mij standaard op.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Lickilicky schreef:
    (...)

    Maar hoelang wachtte je meestal? Want de eerste keren liep hij bij mij ook vast maar toen ik even wat langer wachtte en niks deed laadde hij ineens verder en startte hij volledig op.


    Minuutje of 2 / 3


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De eerste keer moet je lang wachten. Daarna wordt dat minder. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Austen schreef:
    Gewoon wachten. Gimp start traag op.


    Ex astris, sciencia

    Het is gelukt! Ik heb hem op een andere manier geinstaleerd en nu werkt hij! Hier mag een slotje op, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Slotje op aanvraag.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.