• Nou als ik dus een filmpje wil maken, dan is het beeld heel slecht achteraf als ik het filmpje terugkrijg.. hmm.
    Hoe kan da?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 14:07 ]


    Where words fail, music speaks

    Nee, je kunt gewoon beide spelen dan.. Maar bovenin bij je spel heb je zo van die blauwe rondjes bij een stad (vb verenadorp) en daar moet je wel eerst op het plusje klikken zodat 'gaan het maken' zich in die stad installeert.. Ik hoop dat je me wat snapt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    EDIT: nieuwe vraag, zie beginpost.


    Where words fail, music speaks

    Misschien even de kwaliteit van je spel wat hoger instellen?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    omdat dit toch over de Sims 2 gaat(A):

    er zijn bepaalde toetsen die je moet intoetsen als je geld 'nodig' hebt.. het wachtwoord is Motherlode, maar hoe kun je zo'n balkje krijgen??:$


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    xlynnx schreef:
    omdat dit toch over de Sims 2 gaat(A):

    er zijn bepaalde toetsen die je moet intoetsen als je geld 'nodig' hebt.. het wachtwoord is Motherlode, maar hoe kun je zo'n balkje krijgen??:$


    Control+Shift+C


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    @severed, weet jij misschien de wachtwoorden en toetsen die je nodig hebt bij de sims3?
    Xoxo


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    xlynnx schreef:
    @severed, weet jij misschien de wachtwoorden en toetsen die je nodig hebt bij de sims3?
    Xoxo


    Zelfde.

    Ctrl + shift + C

    en gwn Motherlode

    --
    Ot; ehm gwn kwaliteit veranderen en et formaat veranderen? dat et beeld zeg maar groter is.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 18:56 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat kun je instellen bij de instellingen van het spel. In-game. :3


    Let the Night embrace you