• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 23:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:17 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn vriend is ook Russisch ... Hij heeft zoiets nog nooit meegemaakt -gelukkig en voor zover ik dat weet- (no_chears)
    Sneu voor je vriend, gaat het wel met hem?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ja.
    Toen ik op vakantie was in Berlijn(Ik ben Amerikaans/Nederlands/Surinaams/Hindoestaans) zei een of andere Duitser iets tegen me in het Duits en dus zei ik : What are you talking about? dus toen zei hij in het Engels: Go back to America! You stupid little American! ik word wel vaker gediscirmineerdt omdat ik ook Surinaams/Hindoestaans ben, maar ik negeer het. Dat is nou echt *** voor je vriendje. Hoe heet hij?(Lolz je beste vriendin wil meteen alles weten).


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Klootzakken. Zulke mensen horen er nou eenmaal bij het leven, helaas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ah ik kan daar dus echt niet tegen. Wat vreselijk. Ik vind dat dus echt zo laf om iemand in elkaar te slaan met zes mensen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ahw, that sucks :'[
    & ik ken Neo-nazi's, actually :'D, maar die zijn niet zo agressief.

    wat. een. fuckers.
    ik kan begrijpen waarom je ze wilt vermoorden ja D:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wat een klootzakken :O Dat is echt niet normaal. Wat is er mis met russen? :( Kut gedoe, ik snap dat je boos bent, zou ik ook zijn!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat verschrikkelijk :C. Ik snap dat je boos bent! Ik vind russen awesome btw.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Wat verschrikkelijk :C. Ik snap dat je boos bent! Ik vind russen awesome btw.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    We kunnen er niks aan doen he? maar wel erg van je vriendje.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sushita schreef:
    Klootzakken. Zulke mensen horen er nou eenmaal bij het leven, helaas.


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben ook van Russische afkomst en ik heb ook wel eens te maken met discriminatie (no_chears)


    Olive

    Oow ja.

    Zovaak.

    Hiphoppers en Neo-nazis gaan niet samen.

    Wens je vriendje sterkte van me!


    Edit: ik haat Neo-nazis. Echt ik gun ze alle ongeluk van de wereld.....

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 9:26 ]

    Dat is zo vreselijk! Ik hoop dat het al wat beter met je vriendje is en dat die snee snel geneest =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat een bende fuckers.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'