• Ik vroeg me net zomaar spontaan af:
    Was Ron nou echt zo'n slechte tovenaar of lukte zijn spreuken met zijn rat nooit omdat het eigenlijk geen "echte" rat was, maar Pettigrew alleen maar veranderd was in een rat?

    Het kan natuurlijk ook dat ik weer te moeilijk denk, maar ik was nieuwsgierig naar jullie mening (nerd)


    -

    De spreuken klopten niet. Fred en George hadden hem wijsgemaakt dat het een spreuk was, maar het was niet echt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wat dacht je er van dat de spreuken nep waren?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    MsLestrange schreef:
    Wat dacht je er van dat de spreuken nep waren?

    En bij Transfigurations, McGogonall gaat geen neppe spreuken vertellen lijkt me?


    -

    Fiendfyre schreef:
    (...)
    En bij Transfigurations, McGogonall gaat geen neppe spreuken vertellen lijkt me?

    Dat had er volgens mij gewoon mee te maken dat Ron niet geconcentreerd genoeg was. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Fiendfyre schreef:
    (...)
    En bij Transfigurations, McGogonall gaat geen neppe spreuken vertellen lijkt me?


    Zijn stok was kapot toen.


    Take me to wonderland

    Ginevra schreef:
    (...)

    Zijn stok was kapot toen.

    Dat, en ik zou het sowieso knap vinden als je een nieuwe spreuk in één keer goed doet. Behalve als je naam Hermelien is, uiteraard.


    Felix

    Ik denk beide een beetje. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'