• De laatste tijd zijn er erg veel aanmeldingen geweest om een lid van het clubje te worden, maar mijn vraag aan jullie is: Vinden jullie dat er nu te veel leden zijn en het niet meer speciaal is er een te zijn? Of vinden jullie dat juist hoe meer leden er zijn, hoe beter het is?
    Ik wil graag jullie mening hierover horen ^^.
    Heil Voldie! n_n

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 19:59 ]

    Ik ben Lady Voldemort, duuh. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    @Dudley: Dat beantwoordt nog steeds niet mijn vraag x3 En ik ben de Lady (6)

    Team Felton 4 ever.

    Ik ben dan geen lid maar ik weet dat het er heel veel zijn die wel lid zijn.

    om dan een bericht naar alle leden te sturen duurt eeuwig.

    Maar zoveel leden is wel leuk.

    Volgens mij zijn jullie het grootste clubje op quizlet.

    Je kan anders ook een apart profiel aanmaken waar je alle info over de deatheatersclub opzet. of een blog of een topic.

    ik hoop dat je hier wat aan hebt Aloho.

    Ach ja eigenlijk zou ik ook een deatheater willen worden, maar als het er echt teveel zijn........


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Crushed schreef:
    Team Felton 4 ever.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Crushed schreef:
    Team Felton & Drarry 4 ever.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Puntjuuhh schreef:
    Ik ben dan geen lid maar ik weet dat het er heel veel zijn die wel lid zijn.

    om dan een bericht naar alle leden te sturen duurt eeuwig.

    Maar zoveel leden is wel leuk.

    Volgens mij zijn jullie het grootste clubje op quizlet.

    Je kan anders ook een apart profiel aanmaken waar je alle info over de deatheatersclub opzet. of een blog of een topic.

    ik hoop dat je hier wat aan hebt Aloho.

    Ach ja eigenlijk zou ik ook een deatheater willen worden, maar als het er echt teveel zijn........


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben dan geen lid, maar wilt Voldie niet juist zoveel mogelijk aanhangers?


    Happy Birthday my Potter!

    Puntjuuhh schreef:
    Ik ben dan geen lid maar ik weet dat het er heel veel zijn die wel lid zijn.

    om dan een bericht naar alle leden te sturen duurt eeuwig.

    Maar zoveel leden is wel leuk.

    Volgens mij zijn jullie het grootste clubje op quizlet.

    Je kan anders ook een apart profiel aanmaken waar je alle info over de deatheatersclub opzet. of een blog of een topic.

    ik hoop dat je hier wat aan hebt Aloho.

    Ach ja eigenlijk zou ik ook een deatheater willen worden, maar als het er echt teveel zijn........


    Wel een goed idee eigenlijk, thnx! :3 Maar we hebben besloten, mensen worden alleen nog toegelaten bij het juist beantwoorden van 6 vragen, vriendschap met andere Q-D's en als het niet gaat om lid te zijn van een club, maar juist om het doel van de club (wat we testen door middel van zes vragen) :3.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 11:17 ]

    Het gemeenschappelijke profiel is geopend, enemies of the heir beware: QDeatheaters.

    Alohomoraize schreef:
    Het gemeenschappelijke profiel is geopend, enemies of the heir beware: QDeatheaters.


    (krul)


    =

    Ik vind het eigenlijk wel cool. Gaan jullie ook Quizzen maken en foto's??


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Ik vind het wel leuk en wilde eerst ook, maar toen zag ik hoeveel tekst je dan op je pro moet hebben en toen had ik er weer genoeg van haha =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Ik vind het wel leuk en wilde eerst ook, maar toen zag ik hoeveel tekst je dan op je pro moet hebben en toen had ik er weer genoeg van haha =P

    Haha x3 Zoveel tekst is het ook niet, je kan ook een aanklikbaar plaatje maken en daar de tekst op dumpen. Hebben sommigen ook ;3


    Once a Deatheater, always a Deatheater.

    QDeatheaters schreef:
    (...)
    Haha x3 Zoveel tekst is het ook niet, je kan ook een aanklikbaar plaatje maken en daar de tekst op dumpen. Hebben sommigen ook ;3

    Haha lol, wel geniaal zo'n account. Ik heb even alle voorwaarden gelezen, nemen jullie ook een Ravenclaw aan? ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...