• Waar ik werk mogen we soms proeven van dingen die ze bakken. En ik liep toen net naar huis met 2 zelfgemaakte stukjes stokbrood. Het was echt jummie!:9~ Dat is dus het leuke waar ik werk ,je mag soms dingen proeven ;d Waar werken jullie en vinden jullie het leuk werk?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Waar werk jij, ik wil je collega worden !


    Firm believer of all that is magic

    xIrris schreef:
    Waar werk jij, ik wil je collega worden !

    Haha ik werk op een boerderij n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik werk bij een bakker, dus je raad het al: bij het lunchen neem ik pizzabroodje of ham kaas croissant en 's middags mogen we ook altijd nog iets als we willen :}
    En de mensen waarmee ik werk zijn ook onwijs aardig en gezellig :Y)


    As travars

    Moriarty schreef:
    Ik werk bij een bakker, dus je raad het al: bij het lunchen neem ik pizzabroodje of ham kaas croissant en 's middags mogen we ook altijd nog iets als we willen :}
    En de mensen waarmee ik werk zijn ook onwijs aardig en gezellig :Y)


    Ooh lekker een pizzabroodje <3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Telt school ook mee (krul)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Houndoom schreef:
    (...)

    Nieuwe-Zeeland trekt mij echt wel, ben jaloers op jou! Kan je me niet stiekem meenemen? ;p


    Vouw jezelf 160 keer dubbel, zodat je mee kan op het formaat 'bolletje sokken'. Je moet alleen wel dik onder de 30 kilo wegen, want meer bagage mag er niet in m'n koffer. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik werk in een restuarant in een berjaarden te huis, vaak mogen we wat bestellen en het dan gratis :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik babysit (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik werk op school als bijlesgever? ;D ik verdien 6 euro per uur, da's wel lekker.


    Destroy what destroys you.

    Vogelpark Avifauna :3 En het is meestal wel leuk, behalve wanneer ik de kaartencontrole moet doen wat morgen dus het geval is ><
    Maar het seizoen is bijna afgelopen, dus dan moet ik iets anders verzinnen. Maar ik heb me ook opgegeven om kiddo's uit de lagere jaren te tutoren met Duits en Engels dus hopelijk lukt dat ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik werk bij een honden en katten pensioen, dan mag je tussen de katten werken en de honden aaien etc. Dat is best leuk(A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Snips schreef:
    Vogelpark Avifauna :3 En het is meestal wel leuk, behalve wanneer ik de kaartencontrole moet doen wat morgen dus het geval is ><
    Maar het seizoen is bijna afgelopen, dus dan moet ik iets anders verzinnen. Maar ik heb me ook opgegeven om kiddo's uit de lagere jaren te tutoren met Duits en Engels dus hopelijk lukt dat ^^

    Ik wil altijd al in een dierentuin werken, hahaha maar er is geen bij mij in de buurt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    IcyRain schreef:
    ik werk in een restuarant in een berjaarden te huis, vaak mogen we wat bestellen en het dan gratis :)

    Leuk ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Severed schreef:
    (...)

    Vouw jezelf 160 keer dubbel, zodat je mee kan op het formaat 'bolletje sokken'. Je moet alleen wel dik onder de 30 kilo wegen, want meer bagage mag er niet in m'n koffer. :')

    Whahaa okee zal ik doen :d


    It's going to be difficult, but not impossible.