• Waar ik werk mogen we soms proeven van dingen die ze bakken. En ik liep toen net naar huis met 2 zelfgemaakte stukjes stokbrood. Het was echt jummie!:9~ Dat is dus het leuke waar ik werk ,je mag soms dingen proeven ;d Waar werken jullie en vinden jullie het leuk werk?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Houndoom schreef:
    (...)
    Ooh dat lijkt me ook wel leuk werk! ;D Ja hoor zal eraan denken :p

    Jawel, beetje achter de kassa staan, mensen helpen etc. + Leuke collega's van je leeftijd. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Jawel, beetje achter de kassa staan, mensen helpen etc. + Leuke collega's van je leeftijd. :'D

    Jep idd op mijn werk ook hehee. Ik zou echt nooit willen stoppen met mijn werk <3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Niet. ;p


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Houndoom schreef:
    (...)
    Nee ik vind 12 ook te jong hoor om iemand te laten werken ;p


    hahah, ik wil wel krantenwijk doen, maar mijn moeder zegt dan van 'stel je voor die mensen nemen jou mee naar binnen'. uuurg, echt overdreven. -.-


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    weheartit schreef:
    (...)

    hahah, ik wil wel krantenwijk doen, maar mijn moeder zegt dan van 'stel je voor die mensen nemen jou mee naar binnen'. uuurg, echt overdreven. -.-

    Echt???? Hoe overdreven kun je zijn ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat lijkt me echt leuk joh! (: Waar werk je dan -als ik dat vragen mag-.
    Ik ben nog véél te jong om te werken, maar dat vind ik absoluut niet erg ^^

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 16:58 ]


    comfort in c h a o s

    Ik werk bij de Zeeman en het is super gezellig (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Austen schreef:
    Dat lijkt me echt leuk joh! (: Waar werk je dan -als ik dat vragen mag-.
    Ik ben nog véél te jong om te werken, maar dat vind ik absoluut niet erg ^^

    Ik werk op een boerderij (;


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik werk bij een ijssalon en mag elke keer als ik werk 3 bollen ijs mee naar huis nemen, en terwijl ik werk eet ik ook genoeg ^^ + we hebben 48 smaken dus genoeg keuze :D

    Ik kan niet werken, ik ben chronisch ziek :/
    Maar zelfgemaakt brood is lekker :9~

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 17:03 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    NUTS schreef:
    Ik werk bij een ijssalon en mag elke keer als ik werk 3 bollen ijs mee naar huis nemen, en terwijl ik werk eet ik ook genoeg ^^ + we hebben 48 smaken dus genoeg keuze :D

    Aaah lekker ijs! :9~


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik werk in een electro winkel ... Soms 'leuk' ... Maar ik kan niet wachten tot ik in Nieuw Zeeland ben en daar een baantje kan gaan zoeken eventueel.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik werk bij de post en het is misschien zwaar, maar je kan zelf weten hoelang je erover doet en je krijgt een riant salaris voor de 3 uurtjes die je werkt. En de kerstpakketten. Serieus, kreeg dit jaar een heel bbq pakket.


    SLOAN.

    Yarilo schreef:
    Ik werk in een electro winkel ... Soms 'leuk' ... Maar ik kan niet wachten tot ik in Nieuw Zeeland ben en daar een baantje kan gaan zoeken eventueel.


    Nieuwe-Zeeland trekt mij echt wel, ben jaloers op jou! Kan je me niet stiekem meenemen? ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Parabatai schreef:
    Ik werk bij de post en het is misschien zwaar, maar je kan zelf weten hoelang je erover doet en je krijgt een riant salaris voor de 3 uurtjes die je werkt. En de kerstpakketten. Serieus, kreeg dit jaar een heel bbq pakket.


    Cool ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.