• De laatste weken/maanden was mijn inspiratie al op een heel laag punt gekomen ... Maar nu is de passie helemaal nergens meer te vinden. Als ik al eens een idee heb, blijft het ook alleen daarbij. Het blijft een idee. Het komt er gewoon niet meer uit, omdat ik veel teveel zorgen en stress heb ... En ik wordt er gek van, omdat mijn enige uitlaatklep van creativiteit (zowel met schrijven, als met fotograferen, als met foto's bewerken/manipuleren) zo ontzettend geblokkeerd zit. Heeft iemand tips om iets om me op te vrolijken? Want ik voel me er vrij depressief onder. :(


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Wat werkt wel dan? (no_chears)


    Seks en m'n vriend die na/buiten de seks om kan zorgen dat ik weer een beetje rust in m'n hoofd heb -voor mijn doen-
    Verder ... Weinig. Ja, m'n creativiteit eruit krijgen, al gaat dat ook tot in de late nacht door ... Het is een uitlaatklep. Iets waar ik bij terecht kan. Net als bij Val. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Seks en m'n vriend die na/buiten de seks om kan zorgen dat ik weer een beetje rust in m'n hoofd heb -voor mijn doen-
    Verder ... Weinig. Ja, m'n creativiteit eruit krijgen, al gaat dat ook tot in de late nacht door ... Het is een uitlaatklep. Iets waar ik bij terecht kan. Net als bij Val. (no_chears)

    Waarom kan ik daar niet voor zorgen (no_chears) Ik wil je zo graag helpen..


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom kan ik daar niet voor zorgen (no_chears) Ik wil je zo graag helpen..


    Met jou dichtbij voel ik me meestal ook iets beter hoor. Er zijn maar weinig mensen waarbij ik dat heb, en die wonen allemaal op plekken waardoor ik ze niet vaak zie. Jippie! (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Met jou dichtbij voel ik me meestal ook iets beter hoor. Er zijn maar weinig mensen waarbij ik dat heb, en die wonen allemaal op plekken waardoor ik ze niet vaak zie. Jippie! (bloos)

    Life's a bitch. (joehoe) And i love you <3


    -

    Yarilo schreef:
    (...)

    Lol, ik moet gewoon werken. Vaste baan. :]
    En ja, al meerdere malen. Heb het al een jaar of 9, dus het went wel ... Maar ik slaap nu wel weer hèèl erg weinig de laatste weken/maanden.(no_chears)
    Is maar weinig dat werkt, of waar ik geen nachtmerries bij krijg en/of uitgeput wakker van wordt. [Als ik dan in slaap val, want zonder een slaappil of whatever lukt dat vaak amper/niet]


    Da's klote :C. En je kan ook niet voor een paar daagjes thuis blijven ^^'?. Niemand heeft er wat aan als jij jezelf kapot stresst, laat staan jijzelf.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Da's klote :C. En je kan ook niet voor een paar daagjes thuis blijven ^^'?. Niemand heeft er wat aan als jij jezelf kapot stresst, laat staan jijzelf.


    Zo werkt de realiteit niet :') I need the money and the job.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Zo werkt de realiteit niet :') I need the money and the job.


    Ik ben wellicht een realiteit vervormer, maar jezelf laten hangen lijkt me ook niet de ideale oplossing. Maar okee, dat zal wel een van mijn onreële puber gedachtes zijn (;. Zolang je jezelf maar niet vergeet!


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Ik ben wellicht een realiteit vervormer, maar jezelf laten hangen lijkt me ook niet de ideale oplossing. Maar okee, dat zal wel een van mijn onreële puber gedachtes zijn (;. Zolang je jezelf maar niet vergeet!


    Je hebt misschien wel gelijk, maar wat in de realiteit mogelijk is ligt vaak heel anders.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Je hebt misschien wel gelijk, maar wat in de realiteit mogelijk is ligt vaak heel anders.


    Denk dat dat mijn doel in leven is; de realiteit net zolang vervormen tot ik gelukkig ben *O*.


    i put the fun in funeral

    *schrijft en bordje met 'club zonder inspiratie' en gaat mokkend naast je zitten* voel me gewoon waardeloos.

    Hel schreef:
    *schrijft en bordje met 'club zonder inspiratie' en gaat mokkend naast je zitten* voel me gewoon waardeloos.


    Ik moet jouw opdracht ook nog maken. Kom steeds niet verder dan een regel of 10, die ik dan weer wis omdat ik ontevreden ben. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Ik moet jouw opdracht ook nog maken. Kom steeds niet verder dan een regel of 10, die ik dan weer wis omdat ik ontevreden ben. (no_chears)


    jij moet er niet tevreden mee zijn, ik moet dat:Y)
    nah, zal vast wel goed komen, misschien dat de opdrachten je enigszins kunnen helpen of zo...