• De laatste weken/maanden was mijn inspiratie al op een heel laag punt gekomen ... Maar nu is de passie helemaal nergens meer te vinden. Als ik al eens een idee heb, blijft het ook alleen daarbij. Het blijft een idee. Het komt er gewoon niet meer uit, omdat ik veel teveel zorgen en stress heb ... En ik wordt er gek van, omdat mijn enige uitlaatklep van creativiteit (zowel met schrijven, als met fotograferen, als met foto's bewerken/manipuleren) zo ontzettend geblokkeerd zit. Heeft iemand tips om iets om me op te vrolijken? Want ik voel me er vrij depressief onder. :(


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Prudence schreef:
    Same here :'D Uhm, misschien een goede wandeling maken, je laten inspireren door films, verhalen, muziek. Of gewoon een leuke comedy bekijken. Of een groot vel papier nemen en álles van je af tekenen/schilderen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik denk dat ik het maar opgeef tot het hopelijk vanzelf weer een keer komt.:W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vervelend ):. Als ik vast zit, zoek ik net zo lang inspiratie tot ik weer helemaal soepel aan het werk kan. Koste wat het kost. Zonder dat gedaan te hebben kan ik me nergens anders op concentreren.
    Ik begin meestal met een flinke kop koffie en wat chocola (;. Dan zet ik muziek op in hetzelfde genre als wat ik mijn werk wil hebben. Ik zoek wat plaatjes op (natuurfoto's inspireren mij het meest) en maak er een collage van. Als ik dan nog geen inspiratie heb, zet ik een ontroerende film op. Een stukje wandelen werkt ook.
    Zo vind ik meestal mijn inspiratie. Ik hoop dat je er wat aan hebt :W.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Vervelend ):. Als ik vast zit, zoek ik net zo lang inspiratie tot ik weer helemaal soepel aan het werk kan. Koste wat het kost. Zonder dat gedaan te hebben kan ik me nergens anders op concentreren.
    Ik begin meestal met een flinke kop koffie en wat chocola (;. Dan zet ik muziek op in hetzelfde genre als wat ik mijn werk wil hebben. Ik zoek wat plaatjes op (natuurfoto's inspireren mij het meest) en maak er een collage van. Als ik dan nog geen inspiratie heb, zet ik een ontroerende film op. Een stukje wandelen werkt ook.
    Zo vind ik meestal mijn inspiratie. Ik hoop dat je er wat aan hebt :W.


    Maar dat is dus het irritante... Ik heb vaak wel inspiratie, het komt er alleen al tijden niet meer uit, wat ik ook doe. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 17:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Maar dat is dus het irritante... Ik heb vaak wel inspiratie, het komt er alleen al tijden niet meer uit, wat ik ook doe. (no_chears)


    Dat als je schrijft, het begin gewoon niet wil komen, bedoel je?


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Dat als je schrijft, het begin gewoon niet wil komen, bedoel je?


    Dat als ik schrijf, het gewoon helemaal niet wilt komen en ik juist de inspiratie verlies als ik het er uit probeer te krijgen. Ook met foto's maken of bewerken of w/e. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb ook een hele tijd gehad dat ik gewoon niet meer kon schrijven omdat ik gewoon alleen maar ideeën had en het me niet lukte om ze op papier te krijgen. Zelfde oorzaak als jou waarschijnlijk. Heel erg veel problemen en stress. Voor mij waren/zijn het ook dingen waar ik niets aan kan doen. Ik heb het gewoon de tijd links laten liggen. Een paar maand geloof ik, en daarna kreeg ik weer een ontzettende drang om te schrijven en toen lukte het me ook weer. Alleen ws het bij mij dan met dichten en bij jou bij schrijven.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    i know what you mean.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yarilo schreef:
    (...)

    Dat als ik schrijf, het gewoon helemaal niet wilt komen en ik juist de inspiratie verlies als ik het er uit probeer te krijgen. Ook met foto's maken of bewerken of w/e. (no_chears)


    Met het er uit persen kom je natuurlijk ook niet ver. Wat dat betreft kan je het beter even laten rusten denk ik. Het komt vanzelf wel weer terug, vroeg of laat. Tot die tijd kunnen we lekker samen depressief zijn want ik zit ook vast *O*.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Met het er uit persen kom je natuurlijk ook niet ver. Wat dat betreft kan je het beter even laten rusten denk ik. Het komt vanzelf wel weer terug, vroeg of laat. Tot die tijd kunnen we lekker samen depressief zijn want ik zit ook vast *O*.


    I need it to get some sleep. Ik leid al jaaarenlang aan slapeloosheid, maar in dit soort periodes is het helemaal verschrikkelijk. Ik heb geen rust meer zo. Need to get my brain under control somehow! ;-;

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 19:37 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Prudence schreef:
    Same here :'D Uhm, misschien een goede wandeling maken, je laten inspireren door films, verhalen, muziek. Of gewoon een leuke comedy bekijken. Of een groot vel papier nemen en álles van je af tekenen/schilderen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Yarilo schreef:
    (...)

    I need it to get some sleep. Ik leid al jaaarenlang aan slapeloosheid, maar in dit soort periodes is het helemaal verschrikkelijk. Ik heb geen rust meer zo. Need to get my brain under control somehow! ;-;


    Dan zou ik dit weekend lang, lang uitslapen als ik jou was D:. Ben je ermee naar de dokter geweest?


    i put the fun in funeral

    Doe wat ik doe: het laten aanmodderen tot er zo'n bom van emotie ontploft dat je je opsluit in je kamer en even alle last en ellende van de wereld draagt. Dan valt die weer van je af en je kan weer verder voor een tijdje c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Dan zou ik dit weekend lang, lang uitslapen als ik jou was D:. Ben je ermee naar de dokter geweest?


    Lol, ik moet gewoon werken. Vaste baan. :]
    En ja, al meerdere malen. Heb het al een jaar of 9, dus het went wel ... Maar ik slaap nu wel weer hèèl erg weinig de laatste weken/maanden.(no_chears)
    Is maar weinig dat werkt, of waar ik geen nachtmerries bij krijg en/of uitgeput wakker van wordt. [Als ik dan in slaap val, want zonder een slaappil of whatever lukt dat vaak amper/niet]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 19:56 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Lol, ik moet gewoon werken. Vaste baan. :]
    En ja, al meerdere malen. Heb het al een jaar of 9, dus het went wel ... Maar ik slaap nu wel weer hèèl erg weinig de laatste weken/maanden.(no_chears)
    Is maar weinig dat werkt, of waar ik geen nachtmerries bij krijg en/of uitgeput wakker van wordt. [Als ik dan in slaap val, want zonder een slaappil of whatever lukt dat vaak amper/niet]

    Wat werkt wel dan? (no_chears)


    -