• Zeurtopic alert!

    Het zit zo. Het is uitgegaan met mijn vriendje een flinke tijd geleden, na flink wat gedonder en allerlei ruzies hebben we besloten dat we vrienden kunnen blijven. Ik zeg: 'Oke is goed'. Maar zodra we op school zijn zegt hij gewoon geen woord tegen me. Dus ik zeg ook maar niets terug ofzo. Ik bedoel, Alles hoef toch niet van mijn kant te komen. (Sorry als ik arrogant overkom, want zo bedoel ik het niet) Maarach. Dan zeg ik het op msn en dan zegt hij dat hij me niet durft aan te spreken. Ik denk echt van: 'What the fuck!' Hij durft me wel te bedriegen en me in de stress te laten zitten om niets, en hij durft niet meer tegen me te praten? Oke. Ik begreep het. Maar een dag later zegt hij weer niets. En dan blijkt het dat hij niet te bang is om me aan te spreken maar dat ik gelukkig ben en dat hij denkt dat hij dat verpest. Ik dacht echt van: 'Seriously, alsof je al niet genoeg hebt verpest (joehoe)' Ik maar zeggen van: 'Dat maakt toch niet uit? Je kan toch gewoon normaal tegen mij praten?' En dan zei hij dat hij dat wel zou doen. Nu zegt hij weer niets tegen me en als hij wat zegt op msn, wat hij nu ook maar zelden doet, dan gaat dat altijd over een meisje waar hij helemaal vol van is. Dat meisje vindt hem niet leuk en dat maakt hem kapot. Ben ik nog wel zo goed geweest om hem te helpen. Het enige wat ik als dank krijg is dat hij zich gaat bemoeien met alle tweets die ik aan dat meisje stuur. Ik dus reageren van: 'Why the f*ck reageer jij op tweets die helemaal niet aan jou gericht zijn' Dat had ik helemaal niet boos bedoeld ofzo. En dan gaat hij op msn zeggen van: 'Waarom doe je nu boos dan' Ik zo zeggen dat ik dat niet doe. En uiteindelijk zeg ik ook maar dat ik er beu van ben dat hij vrienden wil zijn en er niets voor doet, terwijl ik hem wel eens aangesproken heb. En dan zegt hij alleen maar best en gaat hij slap lopen lullen. Ik bedoel van, wat moet ik met zo iemand!

    Ik heb hem geblokkeerd, maar zie hem elke dag op school en ik krijg echt haat als ik hem zie. Iemand tips??


    26 - 02 - '16

    Negeer hem ,het voelt over een tijdje weer goed ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Gewoon negeren. & Tegenwoordig die mensen die zeuren over jongens, heb vandaag al 5 topic's beantwoord over jongens.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Als je 'Why the fuck' schreef kan ik wel begrijpen waarom hij dacht dat je boos was.
    En laat hem gewoon lekker.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    Als je 'Why the fuck' schreef kan ik wel begrijpen waarom hij dacht dat je boos was.
    En laat hem gewoon lekker.


    Maar ik bedoel 'Why the fuck' nooit als boos. Als hij me echt gekend had, wat hij ook deed omdat hij eerst mijn vriendje was, zou hij dat moeten weten. Ik wil best proberen om hem te negeren, maar ik ben daar gewoon zo slecht in..


    26 - 02 - '16

    In jouw geval zou ik next time I see him zeggen: Hé vuile cheater. Vreemdgaan achter m'n rug om hebbie genoeg ballen voor, maar een keer 'hoi' in m'n face zeggen niet? I got some message for you: rot in hell bitch.
    Gewoon puur voor m'n eigen gemoedsrust en om m'n woede af te reageren. Als ik dat heb gedaan zou ik geen woord meer tegen hem zeggen. Nothing.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou gewoon niet met hem omgaan :')
    Ik had ook zo iets soortgelijks, tegen me durven te praten op msn, maar face to face? Daar had hij de ballen niet voor. Zelfs nu doet hij alles via z'n vrienden :')
    Contact verbreken en geen moeite meer in stoppen, want hij verdient het toch niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gebruik nooit, maar dan ook nooit het woord Bitch, in een zin met haat ;D
    dat klopt gewoon niet O___o
    Voor wie het niet snapt: Bitch = Teef, Teef = hond, hond plast tegen bomen, bomen = natuur, natuur = mooi, dus conclusie, een Bitch is een mooi iemand ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Het enige wat ik kan zeggen is dat haat en liefde dicht bij elkaar staan. Ze gaan hand in hand.
    Ik zou zeggen, probeer hem helemaal los te laten. Vrienden blijven nadat je een relatie hebt gehad ik verschrikkelijk moeilijk en zeker in deze situatie. Jij veroordeeld je ex nog steeds over dingen die er in jullie relatie gebeurt zijn (hoe erg die ook zijn), maar dat is geen goede basis voor een vriendschap. Als je vrienden wilt blijven moet je het verleden af kunnen sluiten en opnieuw kunnen beginnen. Ik krijg een beetje de indruk dat je nog niet zover bent. Overigens vind ik dat degene die het uit heeft gemaakt degene is die het contact weer opgang moet brengen.


    Fuck the world, I don't care.

    C18 schreef:
    In jouw geval zou ik next time I see him zeggen: Hé vuile cheater. Vreemdgaan achter m'n rug om hebbie genoeg ballen voor, maar een keer 'hoi' in m'n face zeggen niet? I got some message for you: rot in hell bitch.
    Gewoon puur voor m'n eigen gemoedsrust en om m'n woede af te reageren. Als ik dat heb gedaan zou ik geen woord meer tegen hem zeggen. Nothing.


    I love you Tim