• Jep! x'D
    Sinds het hele gedoe met een jongen wat sommigen hier wel weten (waar ik topics over heb gemaakt hier een paar maand geleden) had ik besloten dat ik voorlopig niet meer verliefd zou worden. Al die maanden ging het goed, zelfs in de zomervakantie (geloof me dan heb ik altijd vakantieliefdes (A)) en ik vond het niet eens erg!

    Tot ik weer naar school moest en *boem* alles stond weer op z'n kop want ik ben weer verliefd! :9~
    En ik ben echt zoooooooo enorm vrolijk :')

    Edit:
    Ik ben net thuis en raad eens? Ik ga maandag naar Parijs met school met 13 anderen inclusief mijn crush (A)
    En nu hebben ze de auto planningen gemaakt... Bij wie zit ik in de auto? Mijn crush! :9~
    (nerd)


    Wie heeft er nog meer een nieuwe crush op school?
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 14:52 ]


    dream, dare, fly!

    Ik ben in geen drie jaar verliefd geweest. Dus nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    *steekt vinger op* (zip)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Voor mijn geen crushes, ik hou het lekker bij mijn vriendin. Ik zou op niemand anders willen zijn (heart2)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niet op school, maar ik vind wel iemand leuk en het is wederzijds... (hoera)(yeah)

    Yoseob schreef:
    *steekt vinger op* (zip)


    Oehoeh (nerd)


    dream, dare, fly!

    ShannonLeto schreef:
    (...)

    Aawh :3
    Jaa dit klikt veel beter en we moeten nu samen werken voor ons project + volgende week zit ik met hem en nog wat vrienden van hem en mij in Parijs als schoolkamp, met geld van school, zonder leraren :9~


    Oooh, vet gaaf. 8D
    Hopelijk blijft alles zo leuk, dan word Parijs helemaaaal leuk.
    Veel plezier alvast hihi.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oooh, vet gaaf. 8D
    Hopelijk blijft alles zo leuk, dan word Parijs helemaaaal leuk.
    Veel plezier alvast hihi.


    Thanks! :]


    dream, dare, fly!

    Clefairy schreef:
    Ik heb een vriend, dus geen crushes voor mij.


    Alis volat propriis.

    Lickilicky schreef:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Op mijn school zitten alleen maar kut mensen want dat past bij mijn school. Dus nee (bloos)


    -

    Ik heb mijn vriendje op school :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik hou al genoeg van mijn vriendje, geen plek in mijn hoofd of hart voor banale schoolcrushes ^^ (oke... hij was ook eerst een schoolcrush... die me zoende... maar nu is het geen schoolcrush meer want we hebben een relatie en hij is nu afgestudeerd. nem -gayhand-)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Snorlax schreef:
    ik hou al genoeg van mijn vriendje, geen plek in mijn hoofd of hart voor banale schoolcrushes ^^ (oke... hij was ook eerst een schoolcrush... die me zoende... maar nu is het geen schoolcrush meer want we hebben een relatie en hij is nu afgestudeerd. nem -gayhand-)


    Haha x'D

    Woehoeh ik ben nu zelfs al vrolijk omdat ik hem zo weer ga zien :')


    dream, dare, fly!

    Ik ben er achter gekomen dat ik verliefd ben... snik snik.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lickilicky schreef: