• Jep! x'D
    Sinds het hele gedoe met een jongen wat sommigen hier wel weten (waar ik topics over heb gemaakt hier een paar maand geleden) had ik besloten dat ik voorlopig niet meer verliefd zou worden. Al die maanden ging het goed, zelfs in de zomervakantie (geloof me dan heb ik altijd vakantieliefdes (A)) en ik vond het niet eens erg!

    Tot ik weer naar school moest en *boem* alles stond weer op z'n kop want ik ben weer verliefd! :9~
    En ik ben echt zoooooooo enorm vrolijk :')

    Edit:
    Ik ben net thuis en raad eens? Ik ga maandag naar Parijs met school met 13 anderen inclusief mijn crush (A)
    En nu hebben ze de auto planningen gemaakt... Bij wie zit ik in de auto? Mijn crush! :9~
    (nerd)


    Wie heeft er nog meer een nieuwe crush op school?
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 14:52 ]


    dream, dare, fly!

    Ik heb een vriend, dus geen cruches voor mij.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hehe, dat is wel fijn, denk ik.
    Ik niet, ik hou het lekker bij mijn vriendje, dat is mijn allergrootste cush ever.


    Your make-up is terrible

    Leuk toch juist :3
    Ik heb geen crush maar wel iemand in de klas die ontzettend veel op Taylor Lautner lijkt
    Das Grappig :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Assassin schreef:
    Hehe, dat is wel fijn, denk ik.
    Ik niet, ik hou het lekker bij mijn vriendje, dat is mijn allergrootste cush ever.


    Aawh :3
    Jaa dit klikt veel beter en we moeten nu samen werken voor ons project + volgende week zit ik met hem en nog wat vrienden van hem en mij in Parijs als schoolkamp, met geld van school, zonder leraren :9~


    dream, dare, fly!

    Illuminati schreef:
    (...)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik haat verliefd zijn haha


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ShannonLeto schreef:
    (...)

    Aawh :3
    Jaa dit klikt veel beter en we moeten nu samen werken voor ons project + volgende week zit ik met hem en nog wat vrienden van hem en mij in Parijs als schoolkamp, met geld van school, zonder leraren :9~


    Waarom heb ik het gevoel dat jullie waarschijnlijk een relatie krijgen? Ik weet niet, maar eh..

    Was het maar waar. Of niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Waarom heb ik het gevoel dat jullie waarschijnlijk een relatie krijgen? Ik weet niet, maar eh..


    Whahah i wouldn't mind (A)


    dream, dare, fly!

    Ik niet, ik zit nog altijd te hopen dat mijn crush (die ik overigens al ongeveer 2,5 jaar heb) me ziet staan. Ik ben hopeloos.

    Clefairy schreef:
    Ik heb een vriend, dus geen cruches voor mij.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lickilicky schreef:



    Ik vind het een wonder, maar ik ben niet verliefd op bereikbare jongens.


    Food.

    Storytime schreef:
    Was het maar waar. Of niet.


    26 - 02 - '16