• In het begin van het flimpje.

    Ze is drugsverslaafd en wilde heel graag een baby omdat ze dacht dat dat haar op het rechte pad zou krijgen.

    Ze werd zwanger maar kreeg een miskraam omdat haar buik vanbinnen helemaal kapot is door de drugs.


    Ze had haar moeder nooit verteld dat ze geen kinderen kon krijgen omdat ze haar moeder geen pijn wilde doen.


    Om het hele verhaal te begrijpen moet je dit flimpje kijken. Op 4:37.

    Hmmm niet mijn idee van dapper nee (cat)


    As travars

    Je moet geen kinderen krijgen om je op het rechte pad te krijgen, je moet eerst op het rechte pad komen voor je kinderen krijgt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik deel de mening van iedereen boven me


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    C18 schreef:
    Je moet geen kinderen krijgen om je op het rechte pad te krijgen, je moet eerst op het rechte pad komen voor je kinderen krijgt.

    Negligible schreef:
    Ik deel de mening van iedereen boven me


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Lickilicky schreef:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Negligible schreef:
    Ik deel de mening van iedereen boven me


    i put the fun in funeral

    Negligible schreef:
    Ik deel de mening van iedereen boven me


    Me so good.

    Ik zie het dappere gedeelte even niet en ik sluit me aan bij de meeste andere hier :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het ook echt ziekk van haar aangezien ze nog maar 15 is.

    Maar ik vind het dapper van haar dat ze haar verhaal durft te vertellen op tv.

    Hale schreef:
    Ik vind het ook echt ziekk van haar aangezien ze nog maar 15 is.

    Maar ik vind het dapper van haar dat ze haar verhaal durft te vertellen op tv.


    Je vind alleen haar leeftijd ziek? De rest vind je gewoon kunnen? ._.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hale schreef:
    Ik vind het ook echt ziekk van haar aangezien ze nog maar 15 is.

    Maar ik vind het dapper van haar dat ze haar verhaal durft te vertellen op tv.

    Ik zou ook een verhaal kunnen verzinnen en een miljoen krijgen om op tv te komen. Dan is mijn antwoord ook ja.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hale schreef:
    Ik vind het ook echt ziekk van haar aangezien ze nog maar 15 is.

    Maar ik vind het dapper van haar dat ze haar verhaal durft te vertellen op tv.


    De helft is nep, daar krijgt ze waarschijnlijk nog geld voor ook. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ooooooh, wat erg, dat kind kan geen kinderen krijgen omdat ze dr eigen lichaam even kapot heeft gemaakt. En dan moeten wij medelijden tonen omdat ze daar even zit te huilen? Joh echt, dit is niet dapper, ze heeft dr eigen lichaam naar de zak geholpen en tsja, met deze gevolgen zal ze dus moeten leven. Eigen schuld, dikke bult.

    Hale schreef:
    Ik vind het ook echt ziekk van haar aangezien ze nog maar 15 is.

    Maar ik vind het dapper van haar dat ze haar verhaal durft te vertellen op tv.

    Jij bent zo naïef he..