• De zelfgemaakte brownies van mijn tante. Met een overdosis chocolade waarvan je wel glimlachen moet en gelukkig van wordt - of je nu wilt of niet.
    Daar gaat pure chocolade, witte en melk in met van die lekkere brokjes ertussen en dan een heerlijk stevige, maar zachte bite heeft die wegsmelt op je tong. Vooral dan ook als ze lekker warm gemaakt zijn, en een bolletje ijs van kaneel of cocos hebben, met vers gemaakte slagroom.

Jep, als ik nu moet lijden omdat ik niet lekker kan (en na dit weekend van de grote hoeveelheden die ik naar binnen heb gewerkt ook niet meer mag) eten ... Dan jullie ook!

Ik heb er geen foto van, maar daarom plaats ik een andere lekkere erop. Suffer with me! ;D :9~

[Bronies zijn toegestaan in dit topic, maar alleen als ze ook echt met het onderwerp te maken hebben.]

[ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 0:20 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Aaaaaaah nou heb ik trek in chocola D:

Life is hard and then we die

Nu krijg ik honger.. :9~

"Don't look back, you're not going that way."

Bedankt, nu heb ik zin in brownies(cat)

Where words fail, music speaks

PureObsessed schreef:
    :9~

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Failhare schreef:

Graag gedaan. n.n

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Failhare schreef:

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

:9~:9~:9~:9~:9~

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

;D

oké, danku voor het jaloers maken (:

I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

THEHOTPARK schreef:
    oké, danku voor het jaloers maken (:

Hoezo? Ik heb ook niet meer hoor. D:

Ga weg met al al dat eten D:
    Ik heb honger D:

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

COVER ME IN BROWNIES BBY. D:

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Penguin, wat denk je dat het hele doel van dit topic is? :'D
    Jullie moeten met mij mee lijden! I want them darn brownies again! -afkickverschijnselen-

Basturdo schreef:
    COVER ME IN BROWNIES BBY. D:

Nomnomnom, I want to eat you 2!

Yarilo schreef:
    (...)

Nomnomnom, I want to eat you 2!

Mwihihi. Ik heb een nieuwe wens als ik braaf ben voor als ik naar jou kom. Sla maar alvast chocolade en slagroom in. (wbw)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)