• De zelfgemaakte brownies van mijn tante. Met een overdosis chocolade waarvan je wel glimlachen moet en gelukkig van wordt - of je nu wilt of niet.
    Daar gaat pure chocolade, witte en melk in met van die lekkere brokjes ertussen en dan een heerlijk stevige, maar zachte bite heeft die wegsmelt op je tong. Vooral dan ook als ze lekker warm gemaakt zijn, en een bolletje ijs van kaneel of cocos hebben, met vers gemaakte slagroom.

    Jep, als ik nu moet lijden omdat ik niet lekker kan (en na dit weekend van de grote hoeveelheden die ik naar binnen heb gewerkt ook niet meer mag) eten ... Dan jullie ook!

    Ik heb er geen foto van, maar daarom plaats ik een andere lekkere erop. Suffer with me! ;D :9~




    [Bronies zijn toegestaan in dit topic, maar alleen als ze ook echt met het onderwerp te maken hebben.]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 0:20 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nu heb ik echt honger.


    Food.

    Basturdo schreef:
    (...)
    Mwihihi. Ik heb een nieuwe wens als ik braaf ben voor als ik naar jou kom. Sla maar alvast chocolade en slagroom in. (wbw)


    Feet worshipping? -a-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fucking Hell, ik krijg honger..


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    @ Above, teehee, ik bedoelde er niks mee hoor (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    BWAAAH klik ik weer D:


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    BWAAAH klik ik weer D:


    Hahaha, dan heb je het echt wel verdiend! <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    OMGGG waarom pesste jullie mij nu krijg ik trek:(
    gheheheh ik ben zometeen home alone 2 uur dat word browniesssss *____*


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    OMGGG waarom pesste jullie mij nu krijg ik trek:(
    gheheheh ik ben zometeen home alone 2 uur dat word browniesssss *____*


    Het is toch nog veel erger als ik in mijn eentje moet lijden?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.