• Ja zomaar moet ik morgen om 8 uur melden. Alleen omdat ik mijn etui was vergeten -.- Like oke als ik mijn etui 5857 keer vergeten ben dan snap ik het nog wel, maar dit is mijn eerste keer. Serieus ik haat hem en hij mij lol. Maar nu moet ik om 10 voor half 8 van huis terwijl ik normaal kwart voor 8 van huis ga. Mweh I hate school D:

Mayfly schreef:
    (...)

Gosh, je zou 's naar 'm toe moeten gaan na de les ofzo? Of ga anders bij je mentor zeiken, dat werkt ook soms wel. Maar echt, wat een naaistreek van hem. :/

Ja vorige jaar ging ik naar meneer Smith. Zegt 'ie zo ja De Jong staat bekent om zijn geschreeuw en agressie dit dat. Ja dat helpt lekker --'

Positive schreef:
    (...)
    Ja vorige jaar ging ik naar meneer Smith. Zegt 'ie zo ja De Jong staat bekent om zijn geschreeuw en agressie dit dat. Ja dat helpt lekker --'

Achja, je moet maar denken, als je naar de derde gaat, heb je geen techniek meer en dan kun je ook nog 's een vakkenpakket kiezen waarin je geen enkel handzooivak hebt (handvaardigheid, tekenen, techniek) want dan heb je hem nooooit meer. -net zoals ik- c: Wie heb je nu als mentor dan?

wth.

OMG IMAN DAT KAN ECHT NIET !(N). lol.
    again badgirl hehe;p

I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

Dat vind ik echt flauw, maarja, als je voor tekenen speciale spullen hebt die je altijd mee moet nemen, is het te begrijpen dat je die niet thuis kon laten. Maar om je dan eerder te laten komen? Dan kunnen ze je toch beter laten nablijven of een extra opdracht geven? (zoiets zouden ze bij ons dan doen)
    In elk geval, misschien een troost: Het kan nog vroeger, ik moet altijd al om 7 uur weg, dus wees blij dat je toch net iets later dan dat weg kan :3
    Sterkte =(

“Love is a contradiction.”

Mayfly schreef:
    (...)

Achja, je moet maar denken, als je naar de derde gaat, heb je geen techniek meer en dan kun je ook nog 's een vakkenpakket kiezen waarin je geen enkel handzooivak hebt (handvaardigheid, tekenen, techniek) want dan heb je hem nooooit meer. -net zoals ik- c: Wie heb je nu als mentor dan?

1. Ik heb hem voor tekenen en handvaardigheid, techniek heb ik Ploeger.
    AND AND Mijn mentor is Sok (cat)

Chicklit schreef:
    Dat vind ik echt flauw, maarja, als je voor tekenen speciale spullen hebt die je altijd mee moet nemen, is het te begrijpen dat je die niet thuis kon laten. Maar om je dan eerder te laten komen? Dan kunnen ze je toch beter laten nablijven of een extra opdracht geven? (zoiets zouden ze bij ons dan doen)
    In elk geval, misschien een troost: Het kan nog vroeger, ik moet altijd al om 7 uur weg, dus wees blij dat je toch net iets later dan dat weg kan :3
    Sterkte =(

Kijk dan begrijp ik het nog maar ik had voor deze les alleen ene potlood nodig en die had ik wel. --'

OMG, als dat bij ons op school zo was, moest ik echt heel vaak melden...

Positive schreef:
    (...)
    1. Ik heb hem voor tekenen en handvaardigheid, techniek heb ik Ploeger.
    AND AND Mijn mentor is Sok (cat)

Heb je hem voor twee vakken?! Omg, nu heb ik echt medelij met je. Da's echt erg, omg. Maar weet je, ik had hem als mentor in de tweede, dat was pas lachen joh. :'D Maar lol, Sok geeft Frans toch?

wth.

Mayfly schreef:
    (...)

Heb je hem voor twee vakken?! Omg, nu heb ik echt medelij met je. Da's echt erg, omg. Maar weet je, ik had hem als mentor in de tweede, dat was pas lachen joh. :'D Maar lol, Sok geeft Frans toch?

Ja serieus ik ga dood dit jaar D: Ja omg zij is zo saai he. Ze praat zo eentonig. En dan de hele tijd zo van : Nu ga ik eeuuuuh eventjes euuuuhh uitleggen wat we euuuuhh gaan doen.

iBANANA schreef:
    OMG IMAN DAT KAN ECHT NIET !(N). lol.
    again badgirl hehe;p

Imen is bad this year lolol

Positive schreef:
    (...)
    Ja serieus ik ga dood dit jaar D: Ja omg zij is zo saai he. Ze praat zo eentonig. En dan de hele tijd zo van : Nu ga ik eeuuuuh eventjes euuuuhh uitleggen wat we euuuuhh gaan doen.

Ja, ze zegt heel vaak eeeuh, daar staat ze bekent om, lol. (krul) Maar veel succes met alles enzo, we gaan nu wel heel erg off-topic, dus ik ga kappen. :')

wth.

Positive schreef:
    (...)
    Imen is bad this year lolol
    geheh. EN DAT IS LEUK ;D .
    maar ik had ook een keer zoiets, omdat ik mn schrift was vergeten (cat). die we uiteindelijk niet eens hoefden te gebruiken tsss.

I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co