• Wij hebben thuis echt heel veel huisdieren, en ik vroeg me af wie er nog meer huisdieren heeft? En hoe ze heten? (:


    You never fail, unless you keep trying...

    1 hond Cody
    10 guppy's


    La credenza è una medicina contro il timore

    Sestican schreef:
    (...)
    Ja, ons mam is al naar het asiel geweest om te kijken. Ik vind het zo geweldig!


    Aah dat is echt cool! Was er niet iemand bij jullie daar allergisch voor? Of was dat iemand anders?


    You never fail, unless you keep trying...

    1 Hond Cayenne, 1 kat Baylo en dan nog kippen en 2 vogels :p


    Stop wishing, Start doing..

    Eén puppy van 14 weken (een Friese Stabij) genaamd Maddy en twee katten Lilly en lonny.

    In de grote vakantie hebben wij altijd drie vissen die altijd een andere naam hebben.

    BubblyBubble schreef:
    (...)

    Aah dat is echt cool! Was er niet iemand bij jullie daar allergisch voor? Of was dat iemand anders?

    Bij ons iig niet. Shauna is wel allergisch.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Een hond, Alix.
    Een parkiet, Max.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    1 hond, Bobby (het is een meisje).
    2 konijnen, Knorretje en Bunny (2 meisjes).
    2 hamsters, Brownie en Muffin (2 jongens).

    Een hond, twee katten en voor een paar weken een wild kitten die we voor het dierenasiel sociaal gaan maken :)
    Tommy, Mickey, Sandy en Daisy


    You try so hard not trying to try so hard.

    1 hond, Kosmo <3


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    1 hond: Bary, ook wel genoemd: pannenkoek, vriend, ouwe, kerel.
    1 kat: Lizzy, ook wel genoemd: poes, monster, muts, mutsol, doos.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb geen huisdieren. Ik heb wel een poes gehad en twee hamsters.
    Nu zeur ik al lang om een nieuwe kat :'D.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb er geen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wij hebben:
    1 hond: Beauty
    3 katten: Moortje, Gismo en de kitten Angel.
    1 fret: Devil
    3 kerkuilen: Sunny, snap en Bow
    7 konijnen - Niet echt genaamd want ze van mijn papa en ik vind konijnen niet echt leuk ofzo..
    2 Amazone papegaaien: Lorre en Pino
    2 Lori's: Lori en die andere die had van zijn vorige eigenaar de naam Lorre gekregen dus ook Lorre weer xd

    En verder nog heel veel, ( en dan bedoel ik veel) verschillende soorten vogels. Owh en muizen, maar die zijn ook van mijn papa. En niet vergeten de kleinste kippen op de wereld. - De naam ben ik even kwijt. haha!

    Best wel veel, is het niet? ;O
    En ik wil echt heel graag een slang.. Maar mijn papa wilt het niet. Maar nog even dan heb ik hem wel overgehaald. - Hopelijk, haha! - Ow ik wil trouwens ook graag een oeraluil (:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 15:11 ]


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    Wij hebben:
    1 hond: Beauty
    3 katten: Moortje, Gismo en de kitten Angel.
    1 fret: Devil
    3 kerkuilen: Sunny, snap en Bow
    7 konijnen - Niet echt genaamd want ze van mijn papa en ik vind konijnen niet echt leuk ofzo..
    2 Amazone papegaaien: Lorre en Pino
    2 Lori's: Lori en die andere die had van zijn vorige eigenaar de naam Lorre gekregen dus ook Lorre weer xd

    En verder nog heel veel, ( en dan bedoel ik veel) verschillende soorten vogels. Owh en muizen, maar die zijn ook van mijn papa. En niet vergeten de kleinste kippen op de wereld. - De naam ben ik even kwijt. haha!

    Best wel veel, is het niet? ;O
    En ik wil echt heel graag een slang.. Maar mijn papa wilt het niet. Maar nog even dan heb ik hem wel overgehaald. - Hopelijk, haha! - Ow ik wil trouwens ook graag een oeraluil (:


    0.o Dat is inderdaad veel! En ik dacht dat ik al veel huisdieren had! Haha, maar wel gezellig!


    You never fail, unless you keep trying...