• Hoe voel jij je als je verliefd bent en hoe gedraag jij je dan?

    Ik krijg een bom explosie van vlinders in mijn buik en ik krijg dagenlang geen hap door mijn keel. Ook slaap ik amper en heb ik de hele dag een idiote grijns op m'n gezicht -_-'

    Kortom; Hoe ervaren jullie dit?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 6:10 ]


    I love you Tim

    Woops schreef:
    Ik ben de grootste debiel op aarde als ik verliefd ben :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dan heb ik het alleen maar over hem en kan ik ook nergens anders aan denken :$ Mijn hele wereld draait om hem. En ik wil bij hem zijn!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ehh... ik krijg ook geen hap door m'n keel, kan niet slapen, en ben super vrolijk.. maar eigenlijk ook wel heel rustig. x'] En ben op het moment verliefd dus gedraag me nogal.. anders. Vinden andere dan.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Geen idee, ben nog nooit verliefd geweest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je iemand al sinds een jaar leuk vind is het verliefd zijn I guess? Ugh, I don't want to talk about it.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Als je iemand al sinds een jaar leuk vind is het verliefd zijn I guess? Ugh, I don't want to talk about it.

    What is wrong with talking about it? It's nature?


    I love you Tim

    Ik laat het niet echt aan de buitenkant merken..
    Maar ik voel me dan wel blij enzo.. en ik kan niet eten -.- s]en ik eet al zo geweldig ;D kut zenuwe[/s

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 23:51 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan kan ik niet eten en denk ik de hele dag aan hem. Dan leg ik zo graag contact met hem. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dan kan niks me meer stukmaken. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    Dan kan niks me meer stukmaken. :]

    Same here (:


    I love you Tim

    Glimlachen de hele dag door, alleen maar aan die persoon denken, het hele leven lijkt zoveel beter, je voelt je doodsgelukkig en niks kan je meer iets doen. Het is gewoon heerlijk, vooral als het wederzijds is (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik krijg een atoombom van vlinders in mijn buik. Als ik aan hem denk stook mijn adem en begin ik spontaan te glimlachen. En ik lig 's avond steeds te piekeren of hij me wel leuk vind. Als ik een smsje van hem krijg kan mijn dag al niet meer stuk. Als ik bij hem ben weet ik niet zo goed waarover ik moet praten en kraam ik soms de meeste onzin uit.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik krijg klamme handjes & begin vaker te dagdromen. Maar ik hààt verliefd zijn, omdat ik hem dan naar het ideaalbeeld van een jongen schep, en ik dan altijd teleurgesteld ben als hij er niet aan voldoet. .__.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nobody sees it ! Yeah (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bandicoot schreef:
    Nobody sees it ! Yeah (:

    Dat wil ik ook ;O


    I love you Tim