• Hoe voel jij je als je verliefd bent en hoe gedraag jij je dan?

    Ik krijg een bom explosie van vlinders in mijn buik en ik krijg dagenlang geen hap door mijn keel. Ook slaap ik amper en heb ik de hele dag een idiote grijns op m'n gezicht -_-'

    Kortom; Hoe ervaren jullie dit?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 6:10 ]


    I love you Tim

    Ik ben de grootste debiel op aarde als ik verliefd ben :'D


    <3333

    Woops schreef:
    Ik ben de grootste debiel op aarde als ik verliefd ben :'D

    Lijkt me de meest normale reactie x'D


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    (...)
    Lijkt me de meest normale reactie x'D

    Yup ;P


    <3333

    Ik voel me goed en gedraag me normaal :W


    -

    Ik heb die vlinders ook wel en als ik aan die persoon denk, verschijnt er een dommme grijns op mijn gezicht van hier tot Tokio.:'D


    everything, in time

    Northman schreef:
    Ik heb die vlinders ook wel en als ik aan die persoon denk, verschijnt er een dommme grijns op mijn gezicht van hier tot Tokio.:'D

    -Wbw-


    Let it come and let it be

    Muh, ik heb eigenlijk geen idee, ik ben nog nooi écht verliefd geweest. Ja, toen ik 11 was, op een "jongen" van het internet, hij was zo lief, zo aardig en iedere dag rende ik vanuit school met echt een dolgelukkig gevoel naar huis om mijn mail te checken. Achteraf, ik wil niet weten wie hij écht was.


    Let it come and let it be

    Ik heb niet echt een idee want meestal probeer ik niet te laten zien dat ik verliefd ben dus gedraag ik me zo normaal mogenlijk. maar ik denk wel dat ik vrolijker ben, meer praat en natuurlijk als ik alleen ben en weg droom komt er een grijns op m'n gezicht.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ik haat verliefd zijn zo hard :') ik heb er een hekel aan als ik onbedoeld teveel verwacht van mensen en als je verliefd bent hoop je ontzettend veel van die persoon zodat je gewoon altijd teleurgesteld word


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    I haven't got a clue. Nooit verliefd geweest. We zullen wel zien wat voor debiel ik word als ik verliefd word (:.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    DancingDead schreef:
    ik haat verliefd zijn zo hard :') ik heb er een hekel aan als ik onbedoeld teveel verwacht van mensen en als je verliefd bent hoop je ontzettend veel van die persoon zodat je gewoon altijd teleurgesteld word



    Daar zit wel wat in..
    Daarom verwacht ik eigenlijk ook nooit niets meer. Kan ik ook niet meer worden teleurgesteld.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 9:13 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik krijg vlinders in mijn buik en moeite met ademhalen als hij in de buurt is, en als iemand zijn naam maar zegt krijg ik al meteen een steek. Ik glimlach eigenlijk niet zoveel en gedraag me best normaal, maar ik kijk wel de hele tijd naar die jongen en zo. Verliefd zijn is zoo fijn als je in die gelukkige fase zit (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lothlorien schreef:
    Ik krijg vlinders in mijn buik en moeite met ademhalen als hij in de buurt is, en als iemand zijn naam maar zegt krijg ik al meteen een steek. Ik glimlach eigenlijk niet zoveel en gedraag me best normaal, maar ik kijk wel de hele tijd naar die jongen en zo. Verliefd zijn is zoo fijn als je in die gelukkige fase zit (:

    Ben het helemaal met je laatste zin eens.


    I love you Tim

    Ik negeer het heel vaak. Echt verliefd word ik ook niet meer :')
    Maar meestal praat ik dan verdacht veel over hem enzo. En heb ik vlinders in m'n buik als ik aan hem denk en is de wereld opeens véel beter enzo..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Atropos schreef:
    I haven't got a clue. Nooit verliefd geweest. We zullen wel zien wat voor debiel ik word als ik verliefd word (:.

    Dat word je vast nog wel. Voor iedereen breekt ooit die tijd aan (:


    I love you Tim