• `Is our love forever?´ i asked you.
    `Yes our love is forever´ was your answer.

    Kate Amy Woodson(16) de dochter van Jennifer Zakrzewski Woodson(34) & Leon Woodson(36). Kate heeft nog 1 zusje Nina Woodson(06) en een broertje Niels Woodson(06) Ze zijn een tweeling.Kate is hetzelfde als haar moeder. Verlegen, maar toch ook heel zelfverzekerd. Kate's vader vindt het maar niks dat Kate haar moeders verleden na doet. Uitgaan, stappen en daten met heel veel verschillende jongens. Zal Kate ooit ware liefde vinden en zal ze stoppen met haar moeder na te doen?

    Justin Drew Bieber(17) de zoon van Pattie Mallette Bieber(34) & Jeremy Bieber(36) Justin heeft nog een oudere zus Demi Bieber(19) die ook beroemd is. Justin is de popsensatie van Amerika, hij heeft vele meisjes achter hem aan en hij houdt van zijn fans. Maar uiteindelijk wilt Justin toch even wat rust en besluit op vakantie te gaan met zijn vrienden en ouders. Justin zoekt een speciaal meisje waarmee hij zijn leven wilt delen. Zal Justin haar vinden en zal de liefde opbloeien. Zullen ze heel hun leven bij elkaar blijven?


    Waarschuwing: Seksuele handelingen, grof taalgebruik zitten in het verhaal. Ik wil geen commentaar en lees het op eigen risico.



    De LINK

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 19:06 ]


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.

    nee sorry ik lees geen jb storie's


    You can't not look cool with a crossbow.

    Oh Justin Bieber en love?
    Nee sorry ik pas.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Octavia schreef:
    Oh Justin Bieber en love?
    Nee sorry ik pas.


    Zijn er andere JB stories dan? :'d
    *Denkt nu aal JB Slasher verhalen.. mhmm....*


    uhm.. on topic, ik vind ej inleiding een beetje lastig te volgen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    nee bedankt


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Nee bedankt. Ik lees geen Bieber story's meer.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,