• Lief dagboek

    Hier ben ik weer!! Vandaag is de ergste dag van mij leven. Mijn ouders zijn achter alles achtergekomen. Maar dan ook echt alles zoals de sites die ik bezoek, de pillen die ik slik, mijn goede band met de wc en mijn nieuwe chat vriendinnen. Waarom bemoeien ouders zich altijd met hun kinderen? Ik kan even goed zorgen voor mezelf. Waarom mag ik niet mooi dun zijn zoals dat ééne meisje uit mijn straat? Waarom willen mijn ouders dat ik een dik, vet en lelijk varken blijf? Al goed dat ik jou nog heb lief dagboek, ook al kun je niet terug praten, jij bent de enige die me nog begrijpt buiten ana dan natuurlijk. Maar nu moet ik gaan mijn ouders roepen me dat ik naar beneden moet komen. Hopelijk beginnen ze niet over mijn eet...probleem. Bah waarom noemt iedereen het een probleem, het is gewoon mijn levensstijl. Is dat nou zo moeilijk omdat te begrijpen?

    Grtjes me
    Xx

    Hopelijk vinden jullie het wat.

    Misschien zou een link handig zijn :'3


    Ik haat Cheerful :D

    Te onrealistisch. Volgens mij heb je geen idee waarover je typt, dat is voor mij al een reden om het gewoon niet te lezen. Sorry.

    Wat Hooligan zegt. Het wordt heel kinderachtig beschreven en deze verhalen beginnen me de keel uit te hangen. Leuk dat je kampt met een eetstoornis, maar ga deze kinderen niet op ideeën brengen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)