• They light up our world like nobody else <3



    Proud to be a Directioner <3

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 15:35 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    *moet voor Nederlands een verhaal afschrijven*
    oeh, maar dat kunnen we natuurlijk wel (:

    Sestican schreef:
    (...)
    Aah! Dat is balen! Ik hoop dat ik de tijd ervoor heb ;x
    Ja, inderdaad.. Lijkt me echt wel leuk om te doen. nakijken op fouten enzo; doe ik ook altijd voor mn vriendin. Mja. Jij hebt je wel opgegeven? (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    *moet voor Nederlands een verhaal afschrijven*
    oeh, maar dat kunnen we natuurlijk wel (:
    oehh. Ik wil voor nl ook een verhaal schrijven D: & geen grammatica


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.


    HAHAHAHAHA.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 15:55 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Snickers schreef:
    (...)Ja, inderdaad.. Lijkt me echt wel leuk om te doen. nakijken op fouten enzo; doe ik ook altijd voor mn vriendin. Mja. Jij hebt je wel opgegeven? (:

    Ja, ik wilde al heel lang of mod of beta worden. Maar de mod-verkiezingen waren net voor mijn eindexamens, dus dat zou me niet lukken. En de beta-verkiezingen zijn gunstiger voor mij (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Snickers schreef:
    (...)oehh. Ik wil voor nl ook een verhaal schrijven D: & geen grammatica


    Tis niet zo makkelijk als het klinkt hoor x'D. Ik vind het nu al niks meer aan, je kan je eigen fantasie niet gebruiken, aangezien je iets af moet schrijven, waar je (ik in iedergeval) helemaal geen inspiratie voor hebt -.-
    Het moeten minimaal 300 woorden zijn >.< Normaal kom ik makkelijk tot de 800, maar nu zit ik er al na 100 vast -.-

    NIAM schreef:

    HAHAHAHAHA.

    WTF, dat is echt heel vaag :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    (...)
    Ja, ik wilde al heel lang of mod of beta worden. Maar de mod-verkiezingen waren net voor mijn eindexamens, dus dat zou me niet lukken. En de beta-verkiezingen zijn gunstiger voor mij (:
    aah okeh (: ik hoop voor je dat je het wordt ;D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NIAM schreef:

    HAHAHAHAHA.
    WTF HAHAHAHAHAH


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Sestican schreef:
    (...)
    Ja, ik wilde al heel lang of mod of beta worden. Maar de mod-verkiezingen waren net voor mijn eindexamens, dus dat zou me niet lukken. En de beta-verkiezingen zijn gunstiger voor mij (:


    Ik wil eerlijk gezegd geen van beide worden x'D Mod spreekt me niet zo aan en voor beta is mijn Nederlands niet goed genoeg + te weinig tijd (: Dus ik heb me ook niet ingeschreven daar voor, logisch x'D

    Narry schreef:
    (...)

    Tis niet zo makkelijk als het klinkt hoor x'D. Ik vind het nu al niks meer aan, je kan je eigen fantasie niet gebruiken, aangezien je iets af moet schrijven, waar je (ik in iedergeval) helemaal geen inspiratie voor hebt -.-
    Het moeten minimaal 300 woorden zijn >.< Normaal kom ik makkelijk tot de 800, maar nu zit ik er al na 100 vast -.-
    hmmm... Ja das wel kut --''


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    (...)

    Tis niet zo makkelijk als het klinkt hoor x'D. Ik vind het nu al niks meer aan, je kan je eigen fantasie niet gebruiken, aangezien je iets af moet schrijven, waar je (ik in iedergeval) helemaal geen inspiratie voor hebt -.-
    Het moeten minimaal 300 woorden zijn >.< Normaal kom ik makkelijk tot de 800, maar nu zit ik er al na 100 vast -.-


    waar moet het overgaan dan? of vanaf welk verhaal is het?

    misschien kunnen we een beetje helpen (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.



    HAHA deze is ook geniaal.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Snickers schreef:
    (...)aah okeh (: ik hoop voor je dat je het wordt ;D

    Haha, dank je! Ik hoop het ook (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Narry schreef:
    (...)

    Ik wil eerlijk gezegd geen van beide worden x'D Mod spreekt me niet zo aan en voor beta is mijn Nederlands niet goed genoeg + te weinig tijd (: Dus ik heb me ook niet ingeschreven daar voor, logisch x'D

    Dat is inderdaad logisch :'D
    Nederlands is altijd een van mijn betere vakken geweest, dus hopelijk ben ik goed genoeg (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.