Bradford schreef:
(...)
Mijn broertje dus ook, van die dingen van: one direction zou je vast uitlachen en ik hoop voor jou dat je ze nooit zal ontmoeten ):
Sestican schreef:
(...) Het klinkt alleen al spannend x']
Normaal vind ik het ook niet erg, want er is altijd zo'n schattige Liam look-a-like maar die was er vandaag niet, en toen begon het ook nog eens keihard te regenen O__o
Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!
Bluh ik ben eindelijk klaar >.< Maar nu twijfel ik er heel erg over en ik wil het niet aan mijn ouders laten lezen, want dan schaam ik me x'D
Dus wie wil het voor me lezen en zeggen wat die er van vind? (aa)
Voor de gene die het niet weet, het is een Nederlands opdracht, om een verhaal af te schrijven (:
NIAM schreef:
ik moet echt niet meer zulke filmpjes kijken, ik ben zo hard jaloers serieus. ik ga zo keihard janken als ik niet naar ze toe kan als ze in nederland zijn echt joh.
Ik ook, en die kans is zo groot dat ik er niet heen kan.
Narry schreef:
Bluh ik ben eindelijk klaar >.< Maar nu twijfel ik er heel erg over en ik wil het niet aan mijn ouders laten lezen, want dan schaam ik me x'D
Voor de gene die het niet weet, het is een Nederlands opdracht, om een verhaal af te schrijven (:
Narry schreef:
Ik wil hem wel lezen (:
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
Narry schreef:
Ik wil wel voor je lezen hoor (:
Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!