• Paparazzi, boze Beliebers, gemene roddels, ... er is niets wat Justin Bieber (17) en Selena Gomez (19) uit elkaar kan krijgen. Hun liefde is nu zelfs sterker dan ooit. Hun geheim? Elkaars gebreken erkennen en grappen maken.


    © photo news "Je weet dat je van iemand houdt wanneer je van een onvolmaakt persoon houdt. Iedereen is anders. Iedereen heeft zijn gebreken, en dat is net wat iemand zo mooi maakt. Ik vind het geweldig wanneer iemand zelfvertrouwen uitstraalt en precies weet wat hij wil. Alles draait om zelfvertrouwen."

    Grapjas
    "Ik ben iemand die er helemaal voor gaat wanneer ze verliefd is. Het is leuk om iemand aan mijn zijde te hebben die me begrijpt. Justin zegt en doet de grappigste dingen, laten we zeggen dat hij ontzettend veel goede eigenschappen heeft", vertelt het Disneysterretje aan M magazine.

    Hoewel ze dolverliefd is op het 17-jarige popidool, belooft Selena plechtig dat ze haar persoonlijkheid nooit meer voor een jongen zal veranderen. De actrice zegt dat ze die fout in haar vorige relatie wél maakte, maar dat ze vanaf nu alleen nog maar zichzelf wil zijn: "Ik was een jaar lang mezelf niet. Zoiets maakt je echt kapot. Het voelde alsof ik mezelf niet was omdat ik altijd maar probeerde om perfect te zijn voor hem."

    "Iedereen uit mijn omgeving haatte hem maar ik wilde niet luisteren. Ik zie dit als een wijze les omdat ik nu sterker ben dan ooit. Ik daag iedereen uit om me te veranderen, want dat zal nooit lukken.


    Grapjas
    "Ik ben iemand die er helemaal voor gaat wanneer ze verliefd is. Het is leuk om iemand aan mijn zijde te hebben die me begrijpt. Justin zegt en doet de grappigste dingen, laten we zeggen dat hij ontzettend veel goede eigenschappen heeft", vertelt het Disneysterretje aan M magazine.

    Hoewel ze dolverliefd is op het 17-jarige popidool, belooft Selena plechtig dat ze haar persoonlijkheid nooit meer voor een jongen zal veranderen. De actrice zegt dat ze die fout in haar vorige relatie wél maakte, maar dat ze vanaf nu alleen nog maar zichzelf wil zijn: "Ik was een jaar lang mezelf niet. Zoiets maakt je echt kapot. Het voelde alsof ik mezelf niet was omdat ik altijd maar probeerde om perfect te zijn voor hem."

    "Iedereen uit mijn omgeving haatte hem maar ik wilde niet luisteren. Ik zie dit als een wijze les omdat ik nu sterker ben dan ooit. Ik daag iedereen uit om me te veranderen, want dat zal nooit lukken.

    [img]Paparazzi, boze Beliebers, gemene roddels, ... er is niets wat Justin Bieber (17) en Selena Gomez (19) uit elkaar kan krijgen. Hun liefde is nu zelfs sterker dan ooit. Hun geheim? Elkaars gebreken erkennen en grappen maken.


    © photo news "Je weet dat je van iemand houdt wanneer je van een onvolmaakt persoon houdt. Iedereen is anders. Iedereen heeft zijn gebreken, en dat is net wat iemand zo mooi maakt. Ik vind het geweldig wanneer iemand zelfvertrouwen uitstraalt en precies weet wat hij wil. Alles draait om zelfvertrouwen."

    Grapjas
    "Ik ben iemand die er helemaal voor gaat wanneer ze verliefd is. Het is leuk om iemand aan mijn zijde te hebben die me begrijpt. Justin zegt en doet de grappigste dingen, laten we zeggen dat hij ontzettend veel goede eigenschappen heeft", vertelt het Disneysterretje aan M magazine.

    Hoewel ze dolverliefd is op het 17-jarige popidool, belooft Selena plechtig dat ze haar persoonlijkheid nooit meer voor een jongen zal veranderen. De actrice zegt dat ze die fout in haar vorige relatie wél maakte, maar dat ze vanaf nu alleen nog maar zichzelf wil zijn: "Ik was een jaar lang mezelf niet. Zoiets maakt je echt kapot. Het voelde alsof ik mezelf niet was omdat ik altijd maar probeerde om perfect te zijn voor hem."

    "Iedereen uit mijn omgeving haatte hem maar ik wilde niet luisteren. Ik zie dit als een wijze les omdat ik nu sterker ben dan ooit. Ik daag iedereen uit om me te veranderen, want dat zal nooit lukken." (kgm) " style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    Bron:http://www.nina.be/nina/nl/2521/Stars/article/detail/1310201/2011/08/26/Waarom-Selena-Gomez-van-Justin-Bieber-houdt.dhtml

    Als de foto het niet doet klik dan even op de link.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 15:12 ]

    Meddows schreef:
    Aah, wederom een Hale-topic. Had toch niks te doen deze zondag.



    Man, dat kereltje is geniaal :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Meddows schreef:
    Aah, wederom een Hale-topic. Had toch niks te doen deze zondag.



    -out


    "Ignite, my love. Ignite."

    I don't give af flyin' f*ck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Dit interesseert me nog meer.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."