• Paparazzi, boze Beliebers, gemene roddels, ... er is niets wat Justin Bieber (17) en Selena Gomez (19) uit elkaar kan krijgen. Hun liefde is nu zelfs sterker dan ooit. Hun geheim? Elkaars gebreken erkennen en grappen maken.


    © photo news "Je weet dat je van iemand houdt wanneer je van een onvolmaakt persoon houdt. Iedereen is anders. Iedereen heeft zijn gebreken, en dat is net wat iemand zo mooi maakt. Ik vind het geweldig wanneer iemand zelfvertrouwen uitstraalt en precies weet wat hij wil. Alles draait om zelfvertrouwen."

    Grapjas
    "Ik ben iemand die er helemaal voor gaat wanneer ze verliefd is. Het is leuk om iemand aan mijn zijde te hebben die me begrijpt. Justin zegt en doet de grappigste dingen, laten we zeggen dat hij ontzettend veel goede eigenschappen heeft", vertelt het Disneysterretje aan M magazine.

    Hoewel ze dolverliefd is op het 17-jarige popidool, belooft Selena plechtig dat ze haar persoonlijkheid nooit meer voor een jongen zal veranderen. De actrice zegt dat ze die fout in haar vorige relatie wél maakte, maar dat ze vanaf nu alleen nog maar zichzelf wil zijn: "Ik was een jaar lang mezelf niet. Zoiets maakt je echt kapot. Het voelde alsof ik mezelf niet was omdat ik altijd maar probeerde om perfect te zijn voor hem."

    "Iedereen uit mijn omgeving haatte hem maar ik wilde niet luisteren. Ik zie dit als een wijze les omdat ik nu sterker ben dan ooit. Ik daag iedereen uit om me te veranderen, want dat zal nooit lukken.


    Grapjas
    "Ik ben iemand die er helemaal voor gaat wanneer ze verliefd is. Het is leuk om iemand aan mijn zijde te hebben die me begrijpt. Justin zegt en doet de grappigste dingen, laten we zeggen dat hij ontzettend veel goede eigenschappen heeft", vertelt het Disneysterretje aan M magazine.

    Hoewel ze dolverliefd is op het 17-jarige popidool, belooft Selena plechtig dat ze haar persoonlijkheid nooit meer voor een jongen zal veranderen. De actrice zegt dat ze die fout in haar vorige relatie wél maakte, maar dat ze vanaf nu alleen nog maar zichzelf wil zijn: "Ik was een jaar lang mezelf niet. Zoiets maakt je echt kapot. Het voelde alsof ik mezelf niet was omdat ik altijd maar probeerde om perfect te zijn voor hem."

    "Iedereen uit mijn omgeving haatte hem maar ik wilde niet luisteren. Ik zie dit als een wijze les omdat ik nu sterker ben dan ooit. Ik daag iedereen uit om me te veranderen, want dat zal nooit lukken.

    [img]Paparazzi, boze Beliebers, gemene roddels, ... er is niets wat Justin Bieber (17) en Selena Gomez (19) uit elkaar kan krijgen. Hun liefde is nu zelfs sterker dan ooit. Hun geheim? Elkaars gebreken erkennen en grappen maken.


    © photo news "Je weet dat je van iemand houdt wanneer je van een onvolmaakt persoon houdt. Iedereen is anders. Iedereen heeft zijn gebreken, en dat is net wat iemand zo mooi maakt. Ik vind het geweldig wanneer iemand zelfvertrouwen uitstraalt en precies weet wat hij wil. Alles draait om zelfvertrouwen."

    Grapjas
    "Ik ben iemand die er helemaal voor gaat wanneer ze verliefd is. Het is leuk om iemand aan mijn zijde te hebben die me begrijpt. Justin zegt en doet de grappigste dingen, laten we zeggen dat hij ontzettend veel goede eigenschappen heeft", vertelt het Disneysterretje aan M magazine.

    Hoewel ze dolverliefd is op het 17-jarige popidool, belooft Selena plechtig dat ze haar persoonlijkheid nooit meer voor een jongen zal veranderen. De actrice zegt dat ze die fout in haar vorige relatie wél maakte, maar dat ze vanaf nu alleen nog maar zichzelf wil zijn: "Ik was een jaar lang mezelf niet. Zoiets maakt je echt kapot. Het voelde alsof ik mezelf niet was omdat ik altijd maar probeerde om perfect te zijn voor hem."

    "Iedereen uit mijn omgeving haatte hem maar ik wilde niet luisteren. Ik zie dit als een wijze les omdat ik nu sterker ben dan ooit. Ik daag iedereen uit om me te veranderen, want dat zal nooit lukken." (kgm) " style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    Bron:http://www.nina.be/nina/nl/2521/Stars/article/detail/1310201/2011/08/26/Waarom-Selena-Gomez-van-Justin-Bieber-houdt.dhtml

    Als de foto het niet doet klik dan even op de link.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 15:12 ]

    Reageer dan ook niet.

    Heb dit er op gezet voor de fans.

    Hale schreef:
    Reageer dan ook niet.

    Heb dit er op gezet voor de fans.


    Uuhm, ik denk dat er niet zoveel 'Jelena' fans zijn, maar meer haters.. ^^


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Kan er niet gewoon één topic over die twee komen, waar mensen alles neer kunnen pleuren? Want al die verschillende topics komen een beetje m'n strot uit. Of zet op z'n minst in de titel dat het over die twee gaat, zodat ik weet dat ik ze niet eens hoef aan te klikken.

    Oh leuk, weer zo'n hoogstaand topic van jou. Thanks man, ik vond het al lang duren tot je weer een Bieber topic maakte. Thank god dat ik nu meer weet over hun relatie, mijn dag is compleet! (Y)

    Dursley schreef:
    Oh leuk, weer zo'n hoogstaand topic van jou. Thanks man, ik vond het al lang duren tot je weer een Bieber topic maakte. Thank god dat ik nu meer weet over hun relatie, mijn dag is compleet! (Y)


    +10


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dursley schreef:
    Oh leuk, weer zo'n hoogstaand topic van jou. Thanks man, ik vond het al lang duren tot je weer een Bieber topic maakte. Thank god dat ik nu meer weet over hun relatie, mijn dag is compleet! (Y)


    Mijn god stel je niet zo vreselijk aan.

    Hale schreef:
    (...)

    Mijn god stel je niet zo vreselijk aan.


    Dat was eigenlijk wat ik probeerde te zeggen over jouw topic.

    Dursley schreef:
    (...)

    Dat was eigenlijk wat ik probeerde te zeggen over jouw topic.


    Ik heb dit er opgezet voor de Jelena fans.

    Och komaan mensen. Doe eens normaal. Ze zet dit erop voor de mensen die het eventueel interessant kunnen vinden. Als het jou niets kan schelen, reageer er dan niet op, dan zal het topic vlugger verdwijnen van de eerste pagina bij 'actieve topics' en dan krijg je je zin. Dus aub, shut the fuck up als het je niets kan schelen ipv de topicmaakster te beledigen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Och komaan mensen. Doe eens normaal. Ze zet dit erop voor de mensen die het eventueel interessant kunnen vinden. Als het jou niets kan schelen, reageer er dan niet op, dan zal het topic vlugger verdwijnen van de eerste pagina bij 'actieve topics' en dan krijg je je zin. Dus aub, shut the fuck up als het je niets kan schelen ipv de topicmaakster te beledigen.


    +100000000000000000000000000000000000000000000000000

    Dursley schreef:
    Oh leuk, weer zo'n hoogstaand topic van jou. Thanks man, ik vond het al lang duren tot je weer een Bieber topic maakte. Thank god dat ik nu meer weet over hun relatie, mijn dag is compleet! (Y)

    -out-


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Leer gewoon nuttige, leuke topics aan te maken.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dursley schreef:
    Oh leuk, weer zo'n hoogstaand topic van jou. Thanks man, ik vond het al lang duren tot je weer een Bieber topic maakte. Thank god dat ik nu meer weet over hun relatie, mijn dag is compleet! (Y)

    Hahahaha, Susan <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Uneventful schreef:
    Dacht ik dat ik ervan af was, komt er weer een topic over jelena. DAMN, just stop it oké?!

    Ik voel me altijd zo aangesproken door die naam. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oké, weet ik dat ook weer. Nu is mijn leven compleet...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.