• Na aanleiding van dit topic,
    Hoe zien Belgen Nederlanders?
    Over het innerlijk en uiterlijk!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Prudence schreef:
    (...)
    Think so, haha.

    Echt gewoon alle negatieve punten worden opgenoemd in deze topics :') Sad.


    Volgens mij was ik de enige die zei dat ik nooit het verschil zie -blijkbaar ben ik blind fso- Maar serieus, toen ik in Frankrijk was, merkte ik alleen maar dat mensen uit België, Frankrijk of Nederland kwamen door de nummerplaat op de auto x]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 13:29 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Renegade schreef:
    Ik vind dat Nederlanders soms zo'n typisch hoofd hebben, ik kan het niet beschrijven, maar het is zo :Y)
    En waar en wanneer je ook op reis gaat, het zit er altijd bomvol met Nederlanders, net de pest die zich verspreid want ik ben nog nooit eens op vakantie geweest zonder dat ik Nederlanders hoor, ver-ve-lend.
    Dat en soms vind ik ze echt dom overkomen, maar dat is niet altijd zo.

    Echt he _O_ Als ik in Frankrijk ben en ik heb ze nog niet eens horen praten, kan ik al zeggen van "Ja, dat is der een" allemaal door dat hoofd :Y)

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ik ken iemand die uit de Randstad komt -zoetermeer- en die is echt verbaasd hoe rustig het hier in Enschede -Twente- is x'D Echt grappig.


    Ja, ooit is me gevraagd of er bij ons wel buitenlanders wonen


    Don't dream your life, but live your dream!

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ik ken iemand die uit de Randstad komt -zoetermeer- en die is echt verbaasd hoe rustig het hier in Enschede -Twente- is x'D Echt grappig.


    Maar dat is ook echt een heel groot verschil hoor!


    Happy Birthday my Potter!

    Evaporate schreef:
    (...)
    Echt he _O_ Als ik in Frankrijk ben en ik heb ze nog niet eens horen praten, kan ik al zeggen van "Ja, dat is der een" allemaal door dat hoofd :Y)


    Ik weet ook niet wat dat is, maar die herken je gewoon zo uit gezicht hé :'D It's creepy.


    Olive

    Pritchard schreef:
    Luidruchtig,dom,arrogant en groot (:

    Waarom dom dan :W


    -

    Applejack schreef:
    (...)

    Volgens mij was ik de enige die zei dat ik nooit het verschil zie -blijkbaar ben ik blind fso- Maar serieus, toen ik in Frankrijk was, merkte ik alleen maar dat mensen uit België, Frankrijk of Nederland kwamen door de nummerplaat op de auto x]


    Ik zie eht ook neit echt meer hoor Sam :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Evaporate schreef:
    (...)
    Echt he _O_ Als ik in Frankrijk ben en ik heb ze nog niet eens horen praten, kan ik al zeggen van "Ja, dat is der een" allemaal door dat hoofd :Y)

    Haha, ja. Maar ik vind dan ook dat als ik een Belg zie ik ook iets heb van 'Die heeft nu echt een Belgische kop.'

    Stray schreef:
    (...)

    Ja, ooit is me gevraagd of er bij ons wel buitenlanders wonen

    En er reed hier een tractor over de straat. Hij heeeel verbaasd kijken en wijzen enzo :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind jullie accent irritant.
    Maar qua uiterlijk gewoon zoals wij Belgen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Applejack schreef:
    (...)

    Volgens mij was ik de enige die zei dat ik nooit het verschil zie -blijkbaar ben ik blind fso- Maar serieus, toen ik in Frankrijk was, merkte ik alleen maar dat mensen uit België, Frankrijk of Nederland kwamen door de nummerplaat op de auto x]

    *Klikt voorzichtig op "Quote"* ....

    Hahaha, da's zo grappig :') Ik kan meestal aan bijna elk gezicht wel zien waar 'ie vandaan komt :'D Al is dat bij Belgen & Nederlands wel iets moeilijker :Y) Mah, de overheersende karaktertrekken springen er gewoon uit en daardoor krijg je 't beeld dat Nederlanders zo zijn als ze hier beschreven worden, net zoals bij de Belgen. Da's gewoon maar een klein deel D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als ik geen Nederlanders kende zou ik denken dat ze allemaal met een arrogant, vol make-up hoofd rondliepen. Maar dan kijk ik niet naar innerlijk die me soms wel doet verbazen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Illuminati schreef:
    (...)
    En er reed hier een tractor over de straat. Hij heeeel verbaasd kijken en wijzen enzo :')


    Hahah, dat is best wel grappig opzich. Er zijn hier ook serieus mensen die op de tractor naar school gaan, wel vooral op agrarische scholen maar toch.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Prudence schreef:
    (...)
    *Klikt voorzichtig op "Quote"* ....

    Hahaha, da's zo grappig :') Ik kan meestal aan bijna elk gezicht wel zien waar 'ie vandaan komt :'D Al is dat bij Belgen & Nederlands wel iets moeilijker :Y) Mah, de overheersende karaktertrekken springen er gewoon uit en daardoor krijg je 't beeld dat Nederlanders zo zijn als ze hier beschreven worden, net zoals bij de Belgen. Da's gewoon maar een klein deel D:


    Omfg, Quizlet stopped hating me! 8D

    Ik kan dat dus eigenlijk niet, behalve bij Italianen en Spanjaarden of één of andere manier. En inderdaad, het gaat hier -en in dat andere topic- om het kleine deel dat op valt, juist doordat ze luidruchtig/irritant/dom zijn/doen en zo'n typisch uiterlijk heeft. Terwijl het merendeel toch echt niet zo is. Achja, moet kunnen :Y) Alleen komt het door beide topics wel over alsof Belgen en Nederlanders daadwerkelijk zo zijn x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Stray schreef:
    (...)

    Hahah, dat is best wel grappig opzich. Er zijn hier ook serieus mensen die op de tractor naar school gaan, wel vooral op agrarische scholen maar toch.

    Ja oke, in Enschede gebeurt dat niet, want ik leef gewoon in de binnenstad zegmaar en ik ga naar een middelbare school -geen agrarische ofzo-
    Maar hij vond Enschede een boerengat. Nou, Enschede is groter dan Zoetermeer en toen was hij toch wel stil over dit boerengat (:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 13:36 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42