Chicklit schreef:
Volgens mij ben ik geen pure Nederlander, want luidruchtig is iets dat ik totaal niet ben. Misschien moet ik toch maar in België gaan wonen
We hadden eens zo'n zender waar altijd een misdaadserie op kwam en daarin spraken ze Fries en die was heel spannend. Heb werkelijk geen flauw idee meer hoe het programma heette.
Laserquest schreef:
(...) Alsof je die niet in België hebt. :'DDD
Ja, ik voel mij aangevallen omdat ik helemaal geen arrogant, gierig, luidruchtig, weetikveelwat type ben. Ja, ik heb sproetjes & blond haar, maar da's dan ook alles.
Die heb je hier ook, maar het valt me op dat het in Nederland veel meer is. Oh en die types doen er ook nog eens heel erg open over en vertellen heel gezellig aan iedereen hoe 'lekker stoer' ze wel niet zijn.
Ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Ik ben een Nl-er, maar ik ben niet arrogant, ik doe niet uit de hoogte. Ik ben juist het tegenovergestelde. En ja, ik heb sproeten, maar ik heb ze alleen in de zomer.
Chicklit schreef:
(...)
We hadden eens zo'n zender waar altijd een misdaadserie op kwam en daarin spraken ze Fries en die was heel spannend. Heb werkelijk geen flauw idee meer hoe het programma heette.
Ik kijk nooit Friese serie's Nouja, alleen Baas Boppe Baas.
Die heb je hier ook, maar het valt me op dat het in Nederland veel meer is. Oh en die types doen er ook nog eens heel erg open over en vertellen heel gezellig aan iedereen hoe 'lekker stoer' ze wel niet zijn.
Ja, dat is misschien wel zo omdat wij NL van nature opener zijn dan Belgen. Maar dat betekent niet dat het merendeel niet walgt van dat soort types, waaronder ik.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?