• Na aanleiding van dit topic,
    Hoe zien Belgen Nederlanders?
    Over het innerlijk en uiterlijk!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Applejack schreef:
    (...)

    Omfg, Quizlet stopped hating me! 8D

    Ik kan dat dus eigenlijk niet, behalve bij Italianen en Spanjaarden of één of andere manier. En inderdaad, het gaat hier -en in dat andere topic- om het kleine deel dat op valt, juist doordat ze luidruchtig/irritant/dom zijn/doen en zo'n typisch uiterlijk heeft. Terwijl het merendeel toch echt niet zo is. Achja, moet kunnen :Y) Alleen komt het door beide topics wel over alsof Belgen en Nederlanders daadwerkelijk zo zijn x'D

    Juaa. Zo bevestigen ze 't alleen maar (no_chears) Hm, maar bijv. Israëlieten die hebben zo'n neus, zeg maar D: En Fransen zijn vaak fijn in hun bouw.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 13:37 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ja oke, in Enschede gebeurt dat niet, want ik leef gewoon in de grote stad zegmaar en ik ga naar een middelbare school -geen agrarische ofzo-
    Maar hij vond Enschede een boerengat. Nou, Enschede is groter dan Zoetermeer en toen was hij toch wel stil over dit boerengat (:


    Ja, ik woon in Borne, dat is opzich wel klein, maar niet zo'n boerengat zoals Hertme ofzo (; En ik zit op een normale middelbare school in Hengelo

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 13:38 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Prudence schreef:
    (...)
    Juaa. Zo bevestigen ze 't alleen maar (no_chears)

    Geef toe nynk, jij bent wel precies zoals nederlanders beschreven worden hier (joehoe)


    -

    Stray schreef:
    (...)

    Ja, ik woon in Borne, dat is opzich wel klein, maar niet zo'n boerengat zoals Hertme ofzo (;

    Ooh ja dat ken ik wel n.n Ik noem Haaksbergen ons voordorp.
    Borne lijkt me echt klein enzo, ben er maar 1x geweest.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Genius schreef:
    (...)
    Geef toe nynk, jij bent wel precies zoals nederlanders beschreven worden hier (joehoe)

    JA, DAT BEN IK! En ik ben er trots op (joehoe)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ooh ja dat ken ik wel n.n Ik noem Haaksbergen ons voordorp.
    Borne lijkt me echt klein enzo, ben er maar 1x geweest.


    Haha, is echt niet zo klein hoor. Enschede ben ik al zo vaak geweest. Naar familie/vrienden en shoppen (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Eum, arrogant, uit de hoogte doen, gierig, luidruchtig,..


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Prudence schreef:
    (...)
    JA, DAT BEN IK! En ik ben er trots op (joehoe)

    Ik ook, daarom praat ik altijd met je (wbw)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ook, daarom praat ik altijd met je (wbw)

    Beter ontmoet je me niet irl, dan raak je nog teleurgesteld (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stray schreef:
    (...)

    Haha, is echt niet zo klein hoor. Enschede ben ik al zo vaak geweest. Naar familie/vrienden en shoppen (:

    ik heb wel familie in Borne maar daar kom ik bijna nooit. Wij rijden er altijd langs als we naar Almelo gaan. En dan komen we ook door Zenderen en dát is pas een boerengat x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    ik heb wel familie in Borne maar daar kom ik bijna nooit. Wij rijden er altijd langs als we naar Almelo gaan. En dan komen we ook door Zenderen en dát is pas een boerengat x'D


    Haha, ja klopt! Hertme is nóg kleiner dat is maar één straat. Zenderen en Hertme horen bij gemeente Borne (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Prudence schreef:
    (...)
    Beter ontmoet je me niet irl, dan raak je nog teleurgesteld (no_chears)

    Lijkt me slim plan, ik denk niet dat je mij dan ook nog mag (joehoe)


    -

    Orphan schreef:
    No offence, maar ik zie Nederlanders ook vaak van die blonde opgemaakte barbiepoppen met een grote mond die zitten te blowen en elke jongen neuken.

    Alsof je die niet in België hebt. :'DDD

    Ja, ik voel mij aangevallen omdat ik helemaal geen arrogant, gierig, luidruchtig, weetikveelwat type ben. Ja, ik heb sproetjes & blond haar, maar da's dan ook alles.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    uiterlijk ; blond ;d
    innerlijk ; wat luidruchtig , soms wat onbeleefd ?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Volgens mij ben ik geen pure Nederlander, want luidruchtig is iets dat ik totaal niet ben. Misschien moet ik toch maar in België gaan wonen (krul)


    “Love is a contradiction.”