• Dat vraag ik me af :')
    Op school waren we over stereotypes bezig en bij Nederland kwamen we meteen op klompen en blonde vlechtjes. -Sorry-
    Als jullie je een Belg voorstellen, hoe ziet die er dan uit? (:


    comfort in c h a o s

    Mensen met een vreselijk accent.
    Sorry, maar ik kan daar dus echt neit tegen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Héél lief soms willen ze té graag aardig gevonden worden, maar dat geeft niet.
    Bij uiterlijk denk ik altijd aan lang bruin haar en blauwe ogen (bij de meisjes dan).


    Today will be Girl's Day party with you~

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Het is trouwens AN maar ik heb het gevoel dat niemand dat weet dat het effectief AN is. De 'B' is er tussen uit omdat je dan zou zeggen dat anderen niet beschaafd zijn als ze dialect praten.=)


    Ik dacht al dat iemand dat zou zeggen ;) Ik weet het, het is "AN" tegenwoordig.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Broomstick schreef:
    Waarom zijn wij Belgen dom? Ik ben wel Ravenklauw hoor! D:
    trouwens volgens mij ligt het gemiddelde IQ van de Belgen hoger als die van Nederland. :Y)

    Uh, nee. Nederlanders hebben een hoger IQ, no offence.


    I love you Tim

    Wat maakt het uit hoe een Belg of een Nederlander is? We zijn allemaal maar mensen:Y)


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Illuminati schreef:
    Als mensen die niet fatsoenlijk de 'g' uit kunnen spreken. Maar zo kan je er niet uit zien x'D


    Serieus, dat zijn alleen maar de West-Vlamingen (provincie tegen de kust)
    Ik ben een westvlaming, ik ben er trots op én kan de g/h niet goed uitspreken

    Als ik muggengeheugen uitspreek raak mijn lippen elkaar niet van de beginM tot de eindN (muhhe-heheuhen) ;P


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    PureObsessed schreef:
    (...)
    Uh, nee. Nederlanders hebben een hoger IQ, no offence.


    Ik heb het even opgezocht. Nederland heeft een IQ van 102, België van 100. Maar vroeger heb ik eens gelezen dat het IQ van Vlaanderen boven dat van Nederland stond. (Weet wel de bron niet meer, dus ik ga niemand dwingen om dit zomaar aan te nemen). Verder staat het Belgisch onderwijs op de 8ste plaats en dat van Nederland op de 11de plaats. Maaaar -nogmaals- het Vlaamse onderwijs scoort nog hoger, aangezien onder Belgisch onderwijs ook dat van Wallonië valt. (Weer: bron vind ik niet meer. Ik ga er deze avond wel nog even achter zoeken.)

    Haha, sorry voor de brede uitleg, maar ik vind zo'n dingen best interessant en de moeite om te weten. (:


    If we had not a soul, music would have created it.