Dat vraag ik me af :')
Op school waren we over stereotypes bezig en bij Nederland kwamen we meteen op klompen en blonde vlechtjes. -Sorry-
Als jullie je een Belg voorstellen, hoe ziet die er dan uit? (:
Scandal schreef:
(...)
Je weet toch dat JIJ voor een Belg ook een gek accent hebt? Waarschijnlijk zelfs voor iemand aan de andere kant van NL. Als ik een Brabander hoor tegenover iemand uit Groningen, hoor ik ook veel verschil.
Dude dat weet ik, ze verstond me ook maar ze vroeg om mijn hobbies en toen ik zei 'Harry Potter' begon ze opeens heel snel te ratelen en dat was eng.
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
Even over die accenten, ik heb er geen En dan kijkt iedereen nu raar, maar de omgeving van Haarlem spreekt het door ons genoemde oorspronkelijke Nederlands. Dat betekend dus dat die mensen geen raar accent hebben
Maar dan klinkt het voor ons Belgen wel of jullie raar spreken. Want wij spreken nog steeds anders.
If you had never come out of the blue, I would've stay
Dude dat weet ik, ze verstond me ook maar ze vroeg om mijn hobbies en toen ik zei 'Harry Potter' begon ze opeens heel snel te ratelen en dat was eng.
Niet iedere Belg is eng.
Ik weet dat ik en veel mensen uit mijn streek vrij snel praten. En als wij dan een (Belgische) Limburger horen, dat die ongelooflijk traag praten.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
Scandal schreef:
(...)
Niet iedere Belg is eng.
Ik weet dat ik en veel mensen uit mijn streek vrij snel praten. En als wij dan een (Belgische) Limburger horen, dat die ongelooflijk traag praten.
Ach ja, join the club. Ik praat ook erg snel, met een HARDE g terwijl ik uit Noord Brabant kom. :'D
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.