• Het is mij opgevallen dat veel mensen vaak een writersblock hebben of niet verder kunnen met hun verhaal, terwijl andere mensen gewoon ideeën te veel hebben, zelfs voor andermans verhalen.
    Misschien is het een goed idee om een soort van Helpdesk te openen waarin je (net zoals bij bèta readers) hulp kunt vragen voor jou situatie, waarna je dan geholpen word.
    Dan zou diegene een aantal ideeën toegestuurd kunnen krijgen, waaruit ze zelf dan kunnen kiezen of ze het willen gebruiken of niet.
    Nu weet ik ook wel dat je dan ook kans hebt op een slecht idee, maar mijn ervaring is dat je van slechte ideeën van anderen zelf wel goede ideeën kunt krijgen.
    Ik weet in elk geval van mezelf dat ik vaak veel mensen weet te helpen wanneer ze vastzitten met hun verhaal...
    Is dit een goed idee? Let me know!!

    Het bleek dus dat veel schrijvers het een goed idee vonden, maar eigenlijk alle bèta readers vonden het nogal dubbelop. Dus leek het me het beste om maar zelf zoiets op te starten in het forum.
    Link

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 1:16 ]


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    Bloomsbury schreef:
    Dat is wel handig, voor! *O*

    Octavia schreef:
    Voor


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Captain schreef:
    Wauw, wat een leuk idee!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tegen, ik vind dat ieder z'n verhaal gewoon zelf moet bedenken.

    Dus verhalen voor anderen bedenken en het werk van de bèta's overnemen? We hebben bèta's voor dit én een speciaal forumonderdeel. Dit is onnodig en driedubbelop.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Voor.


    I´m nothing special.

    Voor.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    voor!


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    ja voor. dat ken ik ik loop zelf vastterwijl ik andedre juist heel erg help. Ik zou dan graag in het helpgebeure willen(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adversity schreef:
    Tegen, ik vind dat ieder z'n verhaal gewoon zelf moet bedenken.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Tegen, ik vind dat als je een verhaal schrijft je het wel volledig zelf moet schrijven. Dat je inspiratiebronnen hebt is logisch, maar als je mensen gaat laten helpen is het niet meer jouw verhaal. Terwijl ik vind dat als je een verhaal schrijft je een deel van jezelf mee schrijft. Snap je wat ik bedoel?

    Confused schreef:
    Tegen, ik vind dat als je een verhaal schrijft je het wel volledig zelf moet schrijven. Dat je inspiratiebronnen hebt is logisch, maar als je mensen gaat laten helpen is het niet meer jouw verhaal. Terwijl ik vind dat als je een verhaal schrijft je een deel van jezelf mee schrijft. Snap je wat ik bedoel?


    Zeker dat snap ik helemaal en ik ben het ook zeker met je eens dat je je verhaal niet door anderen moet laten schrijven, maar als jij zelf geen ideeën meer hebt, en een ander bedenkt iets wat jou ook heel leuk lijkt, kan jij weer verder met je verhaal. Misschien heb je het dan niet meer 100% zelf bedacht, maar het blijft wel jouw verhaal. Het is niet de bedoeling dat je de ideeën die je aangeboden krijgt ook echt MOET gebruiken. Het zijn gewoon... iedeeën

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 16:26 ]


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    Aangezien er meerdere mensen de EHBW een goed idee vinden, maar ook veel mensen het een beetje dubbelop vinden om er een apart iets voor te starten hier op Q, heb ik besloten zelf zoiets te beginnen.
    Link


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    Adversity schreef:
    Tegen, ik vind dat ieder z'n verhaal gewoon zelf moet bedenken.


    I like boys who drive cars too slow.

    voor