• hooi ik zoek stories,
    liefst romantiek en drama, mag fanfiction zijn maar dan van twilight of justin bieber, al de rest niet, het mag ook over onbekende personen gaan

    liefst een verhaal met al redelijk wat hoofdstukken of waar toch veel gepost word




    Link in plaatje: Het is Fantasy, Romantiek en onbekende personen: 13 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Story van bieber. Het zijn nog maar 2 delen maar er word wel vaak aan gepost nu (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Verwijderd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 19:49 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Neem een kijkje op m'n profiel. :Y)


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    Neem een kijkje op m'n profiel. :Y)


    woow ik lees al 3 verhalen van je

    Ik heb er een waar actief aan geschreven wordt :Y). Telt atm 15 hoofdstukken, maar heb er een hele rits op voorraad, dus het verhaal is in wezen verder. Komt aardig wat drama en geweld in voor, is onbekende personen. Zie beschrijving ^^



    'Sommige veldslagen win je en andere verlies je. Als je de oorlog maar wint.'

    Wanneer de ogen van Fjodor Koltsov voor het eerst die van Odile Lavossa kruisen, beseft hij zich nog niet dat deze jonge, geestelijk verwarde en getraumatiseerde vrouw ooit zijn machtigste opponent zou worden. Iemand zowel geliefd en gehaat door velen, een inspiratiebron, een antiheld. Maar wat als de leerling zich tegen de meester keert en dreigt te vernietigen waar hij jaren voor heeft gewerkt?

    Als Odile Lavossa voor het eerst in de ogen van Fjodor Koltsov kijkt, weet ze nog niet dat hij haar om zou smeden tot een beruchte moordenaar. Een pure sadist, in staat om leven af te nemen zonder berouw. Een vrouw die niet bang is voor de dood, maar wel om volledig te leven.
    Maar is leven nog wel mogelijk als je gedwongen bent als parasitair wezen voort te bestaan, terend op het bloed van onschuldigen?

    Een verhaal over een vrouw die zoekt naar de eer die haar is ontnomen, eentje over lef, vastberadenheid, vriend en vijand en ja, zelfs een verhaal over de zoektocht naar warmte en geborgenheid in een koude wereld.

    16+ vanwege geweld in z'n vele facetten. I won't hold back, dus wees gewaarschuwd :]


    A Killer's Instinct [16+]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 20:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    laulotjee schreef:
    (...)

    woow ik lees al 3 verhalen van je


    HAHA seriously ;$?


    To infinity and beyond •


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn




    Liberty Micheals heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen. Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet. Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks. Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij Liberty beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn Liberty en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?

    The Journalist with the Gucci bag


    Ik heb ook nog een onbekende personen met al 50 chapters, maar dat leek me toch iets teveel, tenzij je die ook wil, dan roep je maar =D


    “Love is a contradiction.”



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary

    Onbekende personen, drama

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 12:26 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    My Profile love to have looks


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb drie verhalen met onbekende personen. De eerste is afgelopen, de andere twee lopen nog en er wordt regelmatig gepost. ^^

          x This is War (Alexis is 16 en wereldberoemd, maar dan ontmoet ze Chris, die haar dingen laat zien die doodnormaal lijken, maar compleet nieuw voor haar zijn. 63 hoofdstukken.)
          x Ladies, Bugs & Ladybugs (Jess is dol op biologie, maar dan moet ze de irritante, populaire Joshua bijles geven. Minstens 1 deel per week van 350-550 woorden.)
          x Klaprozen (Elizabeth leeft in het landelijke Engeland van 1808. Ze is getrouwd, maar dan arriveren er anonieme liefdesbrieven, die ze ondanks alles niet zomaar kan negeren. Minstens 1 deel per twee weken, van 800-1200 woorden.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    nog iemand?
    sorry als ik ze niet allemaal lees, ik lees alleen maar degene die me intreseren x


    `Is our love forever?´ i asked you.
    `Yes our love is forever´ was your answer.

    Kate Amy Woodson(16) de dochter van Jennifer Zakrzewski Woodson(34) & Leon Woodson(36). Kate heeft nog 1 zusje Nina Woodson(06) en een broertje Niels Woodson(06) Ze zijn een tweeling.Kate is hetzelfde als haar moeder. Verlegen, maar toch ook heel zelfverzekerd. Kate's vader vindt het maar niks dat Kate haar moeders verleden na doet. Uitgaan, stappen en daten met heel veel verschillende jongens. Zal Kate ooit ware liefde vinden en zal ze stoppen met haar moeder na te doen?

    Justin Drew Bieber(17) de zoon van Pattie Mallette Bieber(34) & Jeremy Bieber(36) Justin heeft nog een oudere zus Demi Bieber(19) die ook beroemd is. Justin is de popsensatie van Amerika, hij heeft vele meisjes achter hem aan en hij houdt van zijn fans. Maar uiteindelijk wilt Justin toch even wat rust en besluit op vakantie te gaan met zijn vrienden en ouders. Justin zoekt een speciaal meisje waarmee hij zijn leven wilt delen. Zal Justin haar vinden en zal de liefde opbloeien. Zullen ze heel hun leven bij elkaar blijven?

    Waarschuwing: Seksuele handelingen, grof taalgebruik zitten in het verhaal. Ik wil geen commentaar en lees het op eigen risico.


    DE LINK


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.

    nog iemand? x