• hooi ik zoek stories,
    liefst romantiek en drama, mag fanfiction zijn maar dan van twilight of justin bieber, al de rest niet, het mag ook over onbekende personen gaan

    liefst een verhaal met al redelijk wat hoofdstukken of waar toch veel gepost word

    Jahoor, Laulotjee :W

    liefst een verhaal met al redelijk wat hoofdstukken of waar toch veel gepost word

    Familie? Familie! (klik)
    Een verhaal waar elke paar dagen een hoofdstuk bijkomt.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 19:54 ]

    [face=arial]De verhalen van Square zijn echt aan te raden. Ookal denk je niet dat ze je interesseren, ik zou toch even kijken. *zwaar verslaafd*

    Verder heb ik ook nog wel een verhaal voor je:


    The Hunt

    Geloof jij in Engelen? De burgemeester van het dorpje Kilan in ieder geval wel. Hij is bang voor ze, omdat er niets over ze bekend is, en hij wilt onderzoeken doen. Maar daarvoor heeft hij wel eerst een Engel nodig.
    Hij besluit Jagers in te zetten, om op de Engelen te jagen in het gebergte waar het dorp aan grenst. Deze jagers zijn vrijwilligers uit het dorp, en dorpen in de omgeving. Ze worden gekozen op kracht, intelligentie en moeten minstens zestien jaar zijn. Maar hoe goed deze Jagers ook zijn, na vijf jaar heeft de burgemeester nog geen Engel kunnen krijgen, en de vrijwilligers zijn op. Hij besluit maar wat mannen aan te wijzen, inclusief de negentien-jarige Brandon Smith, maar dat gaat heel anders lopen dan de burgemeester in gedachten had...


    18 hoofdstukken, hij is al afgeschreven. Ik ben net begonnen aan het vervolg. Romantiek, onbekende personen en fantasy, het plaatje is aanklikbaar (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb acht Twilight stories. Hier is een link van het overzicht, haha:
    Verhalen overzicht.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    It takes five to stay alive - Twilight.
    Op dit moment is het de enige dat niet afgelopen is en gewoon doorgaat, elke dag hf. Je kan op mijn profiel kijken voor meer twilight stories. -afgelopen-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    La vie d'un rêveur.

    Dit is geen verhaal over liefde.
    Dit is geen verhaal over alwéer een perfecte persoon met oplosbare problemen.
    Dit is een verhaal over de werkelijkheid.
    But watch out, there might be faeries on the road.
    Storyline © Ardency


    Deze is net begonnen.

    Ik heb ook nog twee verhalen die al wat langer bezig zijn, zie maar of je zin hebt om al die hoofdstukken nog te lezen ^w^

    Paperbag Princess
    Last Daylight


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 0:09 ]



    Invisible.
    Britt voelt zich elke dag, vierentwintig uur lang onzichtbaar. Ze wilt eens opvallen, niet één van de velen zijn. Ze doet er alles aan om 'perfect' te worden, ze doet er alles aan om op te vallen.
    Ze doet er alles aan om zich eens geliefd te voelen.
    Soundtrack.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    En we dansten op gebroken glas.
    Onbekende personen | Drama


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    I can't even think straight.

    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/
    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/58626/study-in-my-own-personal-hell--jasper-hale/

    Alledrie Twilight waarbij de story met de minste hoofdstukken er iets in de twintig heeft. Die andere hebben er over de vijftig...


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3

    - Onbekende personen

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 23:35 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Part One



    Chill out whatcha yelling' for?
    Laid back it's all been done before.
    And if you could only let it be, you will see.

    When I first saw you. I never thought I would love you.
    At all, or at least as I do now.
    I don't know when it happened or how

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Part two



    Raising up a child is feeling good.
    We do this together and it is amazing.
    I love you and or little baby.
    We are stay together to the end of or lives

    Neem zelf maar een kijkje =D

    With Justin Bieber. Dit is de link =D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 12:30 ]


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.

    Anhysbys schreef:
    En we dansten op gebroken glas.
    Onbekende personen | Drama


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "




    Dit is een heel goed verhaal! zeker om aan te raden haha :)

    En 'Het doolhof' is ook helemaal geweldig, ik weet even niet meer van wie die is.. :X


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    http://www.quizlet.nl/stories/66101/gloss--a-model-story/



    Elle Brooks gaat aan de slag als Model.
    Maar wat ze niet weet is dat het hard vechten is om een hoog plekje in de mode wereld te veroveren.

    From the outside it looks easy
    But the inside is always difficult


    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 16:22 ]


    Dress me, I'm your manne-quin


    onbekende personen, avontuur en drama.

    Iedereen kent het prille begin van de wereld. De aarde was een verwoest land, vol duisternis en onrust. De mens leefde eeuwen op deze wereld, bouwde een eigen wereld uit. De technologie was een groot deel van hun leven geworden, onmisbaar. Men voorspelde dat het ooit zou stoppen. Wij zouden uitsterven en dat was wat er precies gebeurde. Wij leefden niet langer meer op de aarde, uitgezonderd van vijf kinderen. Dit zijn de kinderen van God. Ze moeten leren overleven in de woeste wereld waarin ze hun bevinden.
    klik hier voor het verhaal


    Just be yourself even when people want to change you