• Niall Horan heeft een relatie met [naam]. De twee zijn echt onafscheidelijk van elkaar. Ze doen alles samen. Zo doen ze ook auditie voor X-Factor. Niall en [naam] worden ieder in een groep ingedeeld. In het begin kunnen beide groepen het goed met elkaar vinden, maar naarmate ze allebei steeds een ronde verder komen beginnen de irritaties zichtbaar te worden. Tot grote ergernis van alle andere deelnemers, de coaches, de fans en vrienden en familie.

    Sorry voor deze slechte 'intro'. Dit wordt ook niet de intro, maar dit is alleen om jullie te laten weten waar het verhaal zo'n beetje over gaat.(:

    Rollen:
    Vriendin Niall
    3 meisjes die ook auditie doen (Ik zoek verschillende karakters!)
    Beste vriendin Zayn
    2 fans van 1D (Ze haten de meidengroep.)
    Niall lover
    Zelfverzonnen rollen (Niet de vriendinnetjes van!)

    Informatie:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk: Alleen een foto is genoeg, het liefste van een bekend persoon.
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?
    Leuke naam voor de meidengroep?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 16:09 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Shuester schreef:
    (...)


    @Netsky en Shuester natuurlijk ook: Ik heb nog een 'Niall lover' (gewoon een persoon die echt Niall obsessed is [en ook van 1D houdt natuurlijk]) en 1 fan van 1D nodig. Als jullie die in zouden willen vullen zou ik al heel blij worden.(: Maar je mag van mij ook de vriendin van Niall, de beste vriendin van Zayn of een andere rol invullen hoor!
    X

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:09 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    @Netsky en Shuester natuurlijk ook: Ik heb nog een 'Niall lover' (gewoon een persoon die echt Niall obsessed is [en ook van 1D houdt natuurlijk]) en 1 fan van 1D nodig. Als jullie die in zouden willen vullen zou ik al heel blij worden.(: Maar je mag van mij ook de vriendin van Niall, de beste vriendin van Zayn of een andere rol invullen hoor!
    X

    Ik doe straks vriendin Niall, maar ik ga eerst leren (: xx


    all I want is the taste that your lips allow

    StylesSwag schreef:
    (...)

    @Netsky en Shuester natuurlijk ook: Ik heb nog een 'Niall lover' (gewoon een persoon die echt Niall obsessed is [en ook van 1D houdt natuurlijk]) en 1 fan van 1D nodig. Als jullie die in zouden willen vullen zou ik al heel blij worden.(: Maar je mag van mij ook de vriendin van Niall, de beste vriendin van Zayn of een andere rol invullen hoor!
    X

    Okie, dan zal k even kijken. Ik ga eerst even mijn rekenenhuiswerk maken, en daarna NatuurScheikunde snel leren en dan ga'k m vanaaf doen!


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rol: Vriendin Niall (:
    Naam: Véro
    Achternaam: Parker
    Volledige naam: Véronique Parker.
    Leeftijd en geboortedatum: Véro is op 12 januari 18 geworden en heeft net haar rijbewijs gehaalt.
    Karakter: Véro is een vrolijke, sportief meisje die je in haar vrije tijd altijd in de dansschool, bij Niall of bij haar vrienden te vinden is. Ze staat bekend voor droge humor en sarcastische opmerkingen. Véro deinst er niet voor terug om haar mening te uitten. Misschien zal het mensen kwetsen, maar beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen vind ze zelf. Liegen staat dus niet in Haar woordenboek. Doordat Véro altijd zegt wat hij vind zijn er mensen die haar in het begin arrogant vinden, maar dat betert naar een tijdje want Véro is een meisje die het goed meent. Ze heeft een gouden hart en dat ondervind ook Louis. Ze is een heel trouw persoon en zal alles doen voor de mensen die haar dierbaar zijn want zij komen voor haar op de eerste plaats en dan pas zichzelf. Véro zou zelf haar eigen problemen aan de kant schuiven om anderen met iets miniem te helpen. Victoria is een heel slim meisje met talen. Ze kan duits, frans, engels en spaans, maar als je haar één ding niet moet vragen is het wiskunde. Véro heeft sommige dagen dat ze heel actief en vrolijk is en altijd grappen zal gaan uithalen, maar dan heeft ze ook van die dagen waar ze heel rustig en chill is, en af en toe is ‘r zo’n dag waar ze heel kort is en in niets zin heeft. Als je een luisterend oor wilt, moet je zeker bij Véro zijn want ze kan echt uren luisteren naar mensen zonder ze te onderbreken, dan neemt ze alles in zich op en als de andere is uitgebabbeld/uitgehuild zoekt ze naar een oplossing en zal ze er alles aan doen om die persoon te helpen. Ze is dus een perfect luisterend oor. Volgens velen is Véro veel te goed voor deze wereld omdat Ze van het principe is dat iedereen een tweede kans verdient.
    Uiterlijk:



    Het meisje op de foto is Doutzen Kroes.


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Beste vriendin van Zayn.
    Naam: Ellie.
    Achternaam: Parker.
    Volledige naam: Eleonore Abbigail Parker.
    Leeftijd en geboortedatum: Eleonore is 18 jaar en wordt 19 op 5 augustus.
    Karakter: Eleonore is een meisje met een erg grote mond. Ze heeft altijd de neiging om mensen uit te schelden, als ze haar verwaand aankijken en ze kan niet tegen schijnheilige mensen. Ze is een enorme flapuit, en zegt alles wat er in haar opkomt, waardoor veel mensen haar niet mogen. Toch heeft ze veel vrienden, die weten hoe Eleonore in elkaar zit en dat accepteren. Veel vrienden hebben haar laten vallen, omdat ze niet tegen haar karakter konden. Verder haat Eleonore haar naam en werpt ze je dodelijke blikken toe als je haar bij haar volledige naam noemt. Ze heeft liever dat iedereen haar Ellie noemt.
    Uiterlijk:


    Megan Fox.
    Extra: Eleonore heeft al jaren een oogje op Zayn, maar wilt dat niet toegeven. Ze weet namelijk zeker dat Zayn niets voor haar voelt.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 19:05 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rol: Beste vriendin Zayn
    Naam: Charlotte
    Achternaam: Thompson
    Volledige naam: Charlotte Elena Thompson
    Leeftijd en geboortedatum: 18 maart 1993 - ze is 18
    Karakter: Charlotte is een lief meisje maar ze heeft een enorm grote mond. Ze zegt wat ze denkt en kan daardoor soms nogal gemeen overkomen. Langs de andere kant is ze vrij onzeker, maar dat kan ze goed verbergen. Ze is een levendig persoon met veel pit. Charlotte vind discussies enorm leuk, simpelweg omdat ze altijd te koppig is om toe te geven en omdat ze het enorm leuk vind om te winnen. Ze is vrij spontaan, behulpzaam en heel betrouwbaar. Haar vrienden en familie zijn alles voor haar. Raak hen aan en je hebt een serieus probleem. Charlotte is niet het type dat snel boos wordt, maar als je haar blijft pushen kan ze ongelofelijk gemeen uit de hoek komen. Ook als je haar vertrouwen schaadt, als je iets doorvetelt wat top secret was heb je het helemaal bij haar verpest. Zulke dingen vergeeft ze je nooit. Ze haat leugenaars, dikke nekken en mensen die de oren van je kop zeuren en is als de dood voor gigantische spinnen.
    Uiterlijk: Charlotte Elena Thompson
    -Audrina Patridge
    Extra: Charlotte's moeder is eigenlijk afkomstig uit Spanje en ze heeft een hartvormige moedervlek vlak achter haar linkeroor.
    Waarschuwen? Dat mag altijd (:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 14:31 ]