• Niall Horan heeft een relatie met [naam]. De twee zijn echt onafscheidelijk van elkaar. Ze doen alles samen. Zo doen ze ook auditie voor X-Factor. Niall en [naam] worden ieder in een groep ingedeeld. In het begin kunnen beide groepen het goed met elkaar vinden, maar naarmate ze allebei steeds een ronde verder komen beginnen de irritaties zichtbaar te worden. Tot grote ergernis van alle andere deelnemers, de coaches, de fans en vrienden en familie.

    Sorry voor deze slechte 'intro'. Dit wordt ook niet de intro, maar dit is alleen om jullie te laten weten waar het verhaal zo'n beetje over gaat.(:

    Rollen:
    Vriendin Niall
    3 meisjes die ook auditie doen (Ik zoek verschillende karakters!)
    Beste vriendin Zayn
    2 fans van 1D (Ze haten de meidengroep.)
    Niall lover
    Zelfverzonnen rollen (Niet de vriendinnetjes van!)

    Informatie:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk: Alleen een foto is genoeg, het liefste van een bekend persoon.
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?
    Leuke naam voor de meidengroep?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 16:09 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Rol: Beste Vriendin Zayn
    Naam: Nicole
    Achternaam: Simono
    Volledige naam: Nicole Martinique Simono
    Leeftijd en geboortedatum: 14-02-1994
    Karakter: Ze is lief voor haar vrienden, maar bij diegene die ze niet mag kan ze behoorlijk chagerijnig zijn. Ze is best hyper, maar als je haar kwetst praat ze dagen niet met je. Voor de rest is ze sportief en aardig. Ze helpt iedereen als je het maar aardig vraagt.
    Uiterlijk: Klik hier voor foto= Denyse Tontz.
    Extra: Haar vader is omgekomen bij de aanslag in New York. Toen twee vliegtuigen zich in de Twin Towers boorde. Hij werkte als brandweerman. Hij wilde mensen redden, het is hem wel gelukt de mensen te redden. Maar is zelf overleden.
    Waarschuwen? Hell Yeah =)
    Titel? Sorry, ik weet er op het moment geen..
    Leuke naam voor de meidengroep? Tottaly Girlz!


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Wat heb je nog nodig? x


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Rol: Vriendin Niall - Meisje dat ook auditie doet - doe maar wat ;D
    Naam: Emma
    Achternaam: Schmidt
    Volledige naam: Emmelia "Emma" Layla Schmidt
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 15~08~1995
    Karakter: Emma kan heel hyper zijn en is bijna nooit rustig.. ze houd het liefste slaapfeestjes met haar vrienden. je moet haar niet boos krijgen want dan is ze niet te houden.. ze is al heel vaak de les uitgestuurd omdat ze niet oplette in de les of omdat ze gewoon zat te klieren.. Emma kan ook heel aardig zijn als je haar eenmaal kent. als je haar vijand bent kom dan niet te dicht in de buurt.. ze heeft heel vaak dingen gekneusd met sporten of freerunnen. doet graag gevaarlijke dingen.
    Uiterlijk:


    Taylor Swift
    Extra: ze is dol op snoep, ze kan gewoon niet zonder. Ze heeft in haar handtas altijd een grote zak snoep zitten. ze loopt altijd rond met haar oordopjes in.
    Waarschuwen? ehh, leuk.. wil je ook zeggen als ik de/een rol heb??
    Titel? Not with each other.
    Leuke naam voor de meidengroep? 90 Degrees


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    JoyceStyles schreef:
    Wat heb je nog nodig? x


    Met een 1D fan, een Niall lover of een andere deelnemer van X-Factor zul je me blij maken, maar je mag ook wel een meisje die auditie doet invullen hoor.(: Het ligt aan jezelf. X


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Met een 1D fan, een Niall lover of een andere deelnemer van X-Factor zul je me blij maken, maar je mag ook wel een meisje die auditie doet invullen hoor.(: Het ligt aan jezelf. X

    oke ik zal wel even Niall lover invullen voor je (;


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Heeii Emmely,

    Nee ik ga geen rol invullen. Sorry!

    Maar ik wil op wat dingen reageren.

    Waarschuwen? Graag
    Titel? The battle drives us out each others way
    Leuke naam voor de meidengroep? Belle amie

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 20:20 ]


    Firm believer of all that is magic

    Rol: Ik weet niet, waarvoor jij haar het meest geschikt vindt :')
    Naam: Denise
    Achternaam: Danforth
    Volledige naam: Denise Samantha Danforth
    Leeftijd en geboortedatum: 21-12-93'
    Karakter: Denise is het meisje dat overal van geniet. Ze is snel onder de indruk en ze heeft een positieve uitstraling. Haar grootste passie is muziek maken en ze is ook altijd bezig met of piano spelen of zingen. Denise geeft veel om haar vriendinnen en probeert met iedereen een leuk praatje te maken. Ondanks dat heeft Denise wel snel haar mening klaar. Als ze iemand niet mag, dan mag ze hem of haar ook echt niet. Dit laat ze altijd op een koele manier merken; ze is dan heel stil en houdt de gehate in de gaten. Ook kan Denise er niet tegen als ze haar zin niet krijgt en ze zeurt constant door, dat zorgt nog weleens voor irritaties bij andere mensen, hierdoor wordt Denise ook wel omschreven als 'dat irritante meisje uit King's Lynn'. Denise kan goed tegen verlies en is snel blij voor iemand anders. Ze vindt Kerstmis geweldig omdat ze dan kadootjes kan uitdelen. Niet dat Denise iemand is die graag geeft, stiekem vindt ze het leuker om te ontvangen, maar ze vindt het wel leuk om duizenden winkeltjes af te struinen naar leuke hebbedingetjes. Denises kamer puilt dan ook uit van de prullaria en kanten dingetjes en vintage spullen. Door Denises sterke uiterlijk denken mensen wel vaak dat ze chagrijnig is, terwijl ze dat bijna nooit is. Het is zelfs zeldzaam te noemen als Denise chagrijnig is. Een typisch Denise grapje? Als ze met het verkeerde been uit bed is gestapt, stapt ze er met het andere been weer in.
    Uiterlijk:

    Bella Thorne
    Extra: Denises favoriete artiest is ABBA
    Waarschuwen? Ofcourse :')
    Titel? The Final Countdown?
    Leuke naam voor de meidengroep? The Sound?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 20:27 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik vul het morgen wel even in, ik moet zo gaan! ;x


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    JoyceStyles schreef:
    Ik vul het morgen wel even in, ik moet zo gaan! ;x


    Is goed hoor!(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Nice. Ik wil een rol, kan dat nog?
    Ik ga gelijk invullen. (:


    Winter is coming.

    STUDIO schreef:
    Nice. Ik wil een rol, kan dat nog?
    Ik ga gelijk invullen. (:


    Iedereen kan nog rollen invullen!(: Ik heb nog niets besloten en ga dat de eerste tijd nog niet doen i.v.m. school.


    There is nothing more badass than being yourself

    Rol: Het liefst; Meisje dat ook auditie doet. (: Of anders vriendin Niall. ;D Your choice.
    Naam: Eve
    Achternaam: Hastings
    Volledige naam: Evelynn Sarah Hastings
    Leeftijd en geboortedatum: 17, 12/07/94.
    Karakter: Eve is een van die meisjes die je zo voorbij zou lopen als je haar niet zou kennen. Ze is niet goed in het eerste contact met mensen, terwijl ze als je haar kent echt een geweldig persoon is om mee om te gaan. Ze heeft een goed gevoel voor humor en kan zelf erg grappig zijn, ze laat het grappen maken alleen vaak aan anderen open. Eve is een heel zorgzaam meisje wat veel waarde hecht aan vriendshap en familie. Als ze zich op haar gemak voelt is ze heel spontaan en ze wil dit graag aan anderen laten zien. Dit is ook de reden dat ze mee doet aan xfactor. Het is altijd haar droom geweest om op te treden en ze wilt de mensen in haar omgeving laten beseffen dat ze meer is dan 'Dat verlegen meisje van om de hoek'.
    Uiterlijk:


    Extra: Evewilt graag alle leuke momenten in haar leven onthouden en heeft altijd haar camera bij zich om alles vast te leggen.
    Waarschuwen? ZEKERWETEN.
    Titel?
    Leuke naam voor de meidengroep?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 22:47 ]


    Winter is coming.

    Zijn er nog mensen die een rol in willen vullen? ;3


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    Zijn er nog mensen die een rol in willen vullen? ;3

    Wat heb je nog nodig?


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    (...)
    Wat heb je nog nodig?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'