• Zouden jullie lachen als er een meisje op je school zelfmoord pleegt? Nou, de jongens in mijn klas wel hoor. Ze vonden het erg grappig. Ik vind het gewoon ziek, echt ziek. Dat kan je toch niet maken? Heb je dan nog wel het recht om jezelf menselijk te noemen?


    i put the fun in funeral

    Wat?
    Dan ben je inderdaad ziek.


    Food.

    Ongeloofelijk. Ik heb er de laatste ook wel flink tegenaan gezeten.. Maar wat een... Ik ken dat soort types en troost je; zij worden daar uiteindelijk niet gelukkig van. Als ze willen lachen laat ze lachen, op een gegeven moment komen ze zichzelf tegen.


    dude, i can move my toes

    Ik kan me haast niet voorstellen dat ze dat echt menen. Het lijkt me eerder een stomme actie om stoer over te komen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    AshKetchum schreef:
    Omg, nee, ik vind dat echt niet normaal.
    .


    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Wat? Wtf.... dan moet er iets goed mis met je zijn D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Drone schreef:
    Dat is echt diep triest.

    en dat die jongens daarmee nog durven lachen:(


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    RainbowDash schreef:
    Wat? Wtf.... dan moet er iets goed mis met je zijn D:

    Dit. En veel sterkte voor de familie en vrienden van het meisje =(


    “Love is a contradiction.”

    Wtf.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Yarilo schreef:
    Zulke mensen zijn juist degene die het zouden moeten doen, niet dat arme meisje ...


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Drone schreef:
    Dat is echt diep triest.


    Save me from myself.

    Dan ben je echt zo vreselijk laag en zielig. Als iemand dat doet heeft iemand heel erg geleden. Iemand ontneemt zichzelf niet zomaar het leven. Je bent echt ziek als je lol maakt om iemand wie z'n problemen zo erg ervaarde dat ze er niet meer wou zijn. Bah, bah, bah, wat walgelijk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Where is this world going to end, besides selfdistruction ofcourse..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    die sporen niet. halo vooral niet als hun ervoor zorgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Serieus. What. The. Fuck. D:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Drone schreef:
    Dat is echt diep triest.


    Big girls cry when their hearts are breaking