• Zouden jullie lachen als er een meisje op je school zelfmoord pleegt? Nou, de jongens in mijn klas wel hoor. Ze vonden het erg grappig. Ik vind het gewoon ziek, echt ziek. Dat kan je toch niet maken? Heb je dan nog wel het recht om jezelf menselijk te noemen?


    i put the fun in funeral

    Af en toe is het een reactie uit zenuwachtigheid, omdat ze niet weten wat ze moeten doen.


    Life is hard and then we die

    xIrris schreef:
    Medelijden met de ouders van het meisje.


    Inderdaad...


    i put the fun in funeral

    Drone schreef:
    Dat is echt diep triest.

    xIrris schreef:
    Sad people


    And in that moment, we were infinite.

    PUKKELxDING schreef:
    Af en toe is het een reactie uit zenuwachtigheid, omdat ze niet weten wat ze moeten doen.


    Dat hoop ik dan maar. Dat hoop ik heel erg.


    i put the fun in funeral

    Ik ken dat, vorig jaar stond een vriendin op punt om voor de trein te springen, waar ik en mijn vriendinnen van schrokken en niet konden ophouden met huilen. Toen we in de les weer een huilbui kregen, gingen we de klas uit om ergens anders te huilen. Terwijl wij dus weer aan het huilen waren, bleek een 'bitch' in de klas nepwenend, zo met die handen in je ogen wrijven, ya know? Toen ik dat hoorde, kon ik d'r wel slaan. Echt respectloos.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    nerveus schreef:
    Ze zeggen wel dat ze lachen, maar als het echt gebeurd piepen ze wel anders hoor.


    Let it come and let it be

    Wtf? Is het echt gebeurd? Nouja die jongens zijn echt zielig als ze lachen om zoiets


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oké, dan heb je werkelijk geen leven, laat staan een besef van wat het precies inhoudt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Die gasten verdienen een pak slaag.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    avada kedavra die gasten o.O


    Shoganai i ne~

    Uneventful schreef:
    Die gasten verdienen een pak slaag.


    26 - 02 - '16

    Cresselia schreef:
    avada kedavra die gasten o.O


    26 - 02 - '16

    Dat is inderdaad erg.
    Ik geef toe dat ik er ook soms grapjes over maak grove humor, maar die gaan dan eerder zo: "Ahw, zit je daar helemaal alleen?"
    "Ja, ik heb geen vrienden, arme ik!"
    "Ahw, pleeg gewoon zelfmoord, je leven heeft geen zin meer!"
    Sommige mensen zullen dit ook erg wreed vinden, maar dit is gewoon de humor in mijn omgeving. Het is niet dat we het menen, we weten ook wel dat zo iets ernstig is.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Dat is inderdaad erg.
    Ik geef toe dat ik er ook soms grapjes over maak grove humor, maar die gaan dan eerder zo: "Ahw, zit je daar helemaal alleen?"
    "Ja, ik heb geen vrienden, arme ik!"
    "Ahw, pleeg gewoon zelfmoord, je leven heeft geen zin meer!"
    Sommige mensen zullen dit ook erg wreed vinden, maar dit is gewoon de humor in mijn omgeving. Het is niet dat we het menen, we weten ook wel dat zo iets ernstig is.


    Op die manier kan ik er nog wel om lachen. Als een vriend van me en ik klagen over hoeveel uur we nog op school zitten, zeggen we ook wel eens voor de grap dingen in de geest van: "Laten we van het dak afspringen. Drie hoog moet toch wel lukken?"
    Maar wanneer iemand zich in het echt van haar leven ontneemt, snap ik niet hoe je daar in hemelsnaam om kunt lachen.


    i put the fun in funeral