• I know, ik ben irri.
    Ik heb dit keer 2 ideeën. =D En dus vraag ik voor beide in 1 keer alle rollen :P

    Idee 1:
    Het gaat over een meisje, een meisje dat helderziend is. Ze vertelt dit alleen aan haar vriendin máár.. Ze vertelt het over de mail. Ze tikt perongeluk de verkeerde e-mailadres in en stuurt het naar de grootste bitch van de school! De volgende dag komt ze op school en iedereen lacht haar uit. Alleen haar 2 vriendinnen steunen haar en geloven haar. Als Halloween aankomt besluit ze voor de laatste keer nog 1 keertje met haar vriendinnen verkleed naar buiten te gaan. Ze krygt een beeld over dat ze verliefd wordt op de enige vampier die er rond loopt. Ze loopt naar een deur om aan te bellen en idd.. Daar doet een grote vampier open..
    De vampier= Bill he. ;) x]
    DEEL 1 IS ER VAN DIT VERHAAL!>> Bill, You're my vampire.

    Idee 2:

    Het gaat over Tom. Tom, de eenzame boy. Hoe dit kan? Niemand van de meiden wil nog een relatie met hem beginnen.. Omdat ze toch weten dat ze een One- Night- Stand zyn. Dit willen ze dus totaal niet. De enige keuze voor Tom? Stoppen met ONS! Hy besluit dit te doen en vraagt aan zyn BF om hem hiermee te helpen. En om hem te helpen om een leuke vriendin te zoeken. Toevallig heeft de BF van Tom nóg een BF die verliefd is op Tom. Ze probeert deze 2 te koppellen en belooft haar vriendin dat Tom haar niet zal playen.. Maar wat gebeurt er als Tom dit wel doet?!

    Verhaal 1 Rollen:
    Verassing 1:BigN( Bitch 2, Die vriendinnen wil zyn met hoofdrol en Tom leuk vindt+ ONS Tom.)
    2:xXPinkLadyXx(Bitch1)
    3:sayXkiss(Vriendin Gustav)
    4:KimxGeorg(Vriendin Georg 2)
    5: PersianRose (A)(Hoofdrol< Döh)
    6:JOYCESTAR (BF1 Hoofdrol+ Vriendin Gustav 2)
    7:LOLLIPOPx(BF2+ Vriendin Georg1)
    8:Flo(Vriendin Tom)
    Extra Rol: CandyQueenx3
    DEEL 1 IS ER VAN DIT VERHAAL!!>> Bill, You're my vampire.

    Verhaal 2 rollen:
    1:BigN(BF van BF Tom)
    2:KimxGeorg[ONS Tom2]
    3:sayXkiss(ONS Tom 3)
    4:xGusxJacQx (Vriendin Gustav 1)
    5:KimFootball(ONS Tom4)
    6:JOYCESTAR (BF Tom)
    7:Flo(Vriendin Bill)
    8:LOLLIPOPx(Vriendin Georg)
    9:
    Extra Rol:CandyQueenx3

    Verassing:
    Rol in verhaal 1 of 2?:
    Welk verhaal is leuker?
    Wat vind je van verhaal 1?
    Wat vind je van verhaal 2?
    Plaatje:
    Text:

    JE MAG IN BEIDE VERHALEN MEE DOEN!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @ BigN

    Vanavond of morgen.:P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Dat weet ik:$

    :P Mwhuhahahaaaa (6) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    yeahhhh (cool)

    Verassing: 3?

    Rol in verhaal 1 of 2?: Het liefst in 1, maar 2 is ook leuk! ;)

    Welk verhaal is leuker? Ik vind 2 het leukst, maar de andere is ook super leuk! Dus ik ga ze allebei maken!

    Wat vind je van verhaal 1? Heel orgineel, super leuk, en gewoon een wreed idee!

    Wat vind je van verhaal 2? Ook super goed idee!

    Plaatje: http://myemohairstyles.com/images/emo3.jpg

    Text:

    Hai!
    Ik ben Say, 16 jaartjes oud en ontzettend eigenwijs! :P Ik ben ook super nieuwsgierig, maar verder ook heel lief hoor! (A) Als jij dat temiste ook tegen mij bent! Ik speel al 5 of 6 jaar gitaar, en schrijf ook zelf liedjes. Ik skate ook vaak. Blijf van mijn vrienden af en ik blijf van jou af! ;) O, en ik ben absoluut niet iemand die graag in een hokje word gepropt, dus probeer het ook maar niet!
    See you!
    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Heel erg bedankt voor de rollen! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Graag gedaan Schat (H) (K) ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nog mensen die rol willen?
    I NEED YOU GUYS!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    verassing 8 of 6 verhaal 2. info komt.<3
    Rol in verhaal 1 of 2?:
    2.
    Welk verhaal is leuker?
    ze zijn allebij eve leuk.Maar mijn keuze ga naar 2,you know why n_n
    Wat vind je van verhaal 1?
    Kei origineel ö en ik zie bill al in zo een meisjes nek bijte da die ook vampier word :') oke nja watvr XD
    Wat vind je van verhaal 2?
    zielig voor tom,maar gewoon geweldig.en ik ga die zeker make.
    Plaatje:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76669
    Text:
    Hi,Ik ben joyce en ben 16.Ik heb niks speciaals aan te merke op mijn leven dus gene shit,danku.Ik kan een bitch zijn en u ergste nachtmerrie.Maar dan moet je al heel erg slecht over komen bij mij want ik ben vooral lief.En nee,een ego heb ik ni dus houw die sjit maar n_n.Mijn vrienden gaan boven alles wat je maar kunt denken,dus raak ze met geen vinger aan,gesnapt?Of dat je dood wilt,dan gaat het wel ;]Voor de rest?Wat is een leven zonder muziek,Yea.iloveit!Ik ben geen wannaB nee,ik ben mijn eigen,danku voor het te begrijpen.Ja ik houw van tokio hotel,en nee daar kun jij niets aan veranderen.Verder?ben ik uitverteld,bye bitches!<3

    More people?.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Danku voor de rol.(flower)
    ik ga binnekort [wanneer ik al een paar dele op word heb] een nieuw verhaal beginne . maar gij krijgt al ZEKER een rol.(H)

    ThQuu. (H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ga nu weg máár..
















































    Zodra ik terug ben wil ik dat meerdere mensen zich hebben aangemeld voor een rol!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    EHUMM!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    EHUMM!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zijn er nog rollen over?!


    Fight for you're love, cause it worth it