• Ze komen van alle kanten. Geen brugger is meer veilig. Het is dan misschien nog maar september, maar op onze school is het pepernoten gooien alweer in volle gang. In tussenuren gaat iedereen naar de Deen om een zak te kopen. Wat ben ik toch blij dat ik nog op een middelbare school zit, waar je onbeschaamd voor zwarte piet kan spelen (':.

    Jullie al pepernoten gekocht ?


    i put the fun in funeral

    nu al o.o


    Shoganai i ne~

    Storytime schreef:
    (...)
    Tot 21 september is het zomer. En ja het is zomer geweest, en een best warme ook als je moet werken.


    Hahaa, theoretisch gezien misschien. Maar in mijn tijd waren zomers toch wel een stukkie warmer (nerd).


    i put the fun in funeral

    Nu heb ik zin in pepernoten.

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Hahaa, theoretisch gezien misschien. Maar in mijn tijd waren zomers toch wel een stukkie warmer (nerd).

    Probeer maar eens met 27 graden buiten in de volle zon post rond te brengen, geloof me dan denk je dat het zomer is.
    Dit was gewoon een oer Hollandse zomer, de laatste jaren hadden we gewoon een extreem warme zomer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Positive schreef:
    Nu heb ik zin in pepernoten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Storytime schreef:
    (...)
    Probeer maar eens met 27 graden buiten in de volle zon post rond te brengen, geloof me dan denk je dat het zomer is.
    Dit was gewoon een oer Hollandse zomer, de laatste jaren hadden we gewoon een extreem warme zomer.

    27 graden? Weet je zeker dat je het over hetzelfde land hebt als ik ? xd


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)
    27 graden? Weet je zeker dat je het over hetzelfde land hebt als ik ? xd

    Nederland,Limburg. Mijn eerste werkdag was het zelfs 30+.
    Waarom vergeet iedereen altijd de warmen dagen als we een niet de hele zomer warm weer hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Nederland,Limburg. Mijn eerste werkdag was het zelfs 30+.
    Waarom vergeet iedereen altijd de warmen dagen als we een niet de hele zomer warm weer hebben.

    Omdat Nederlanders het in het algemeen grappig vinden om over dingen te klagen (bloos).


    i put the fun in funeral

    Ik vind dat zo fucking vuil hé. D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Ik vind dat zo fucking vuil hé. D:


    Vuil? Pe... Pepernoten? ):


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)
    Omdat Nederlanders het in het algemeen grappig vinden om over dingen te klagen (bloos).

    Ook weer waar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je kan ook met boeken en pepernoten, tennis spelen :3
    Nee, ik heb ze nog niet gekocht, maar ik ben het wel van plan :'D.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Rarity schreef:
    Je kan ook met boeken en pepernoten, tennis spelen :3
    Nee, ik heb ze nog niet gekocht, maar ik ben het wel van plan :'D.


    Hmm, moet ik eens aan mijn klasgenootjes voorstellen (;.


    i put the fun in funeral

    Mijn moeder werkt bij een bedrijf die snoep verkoopt aan de winkels.
    Dus zelf koop ik niks maar ik, mijn vader en mijn zus eten nu al zoveel pepernoten dat we rond sinterklaas niks meer hoeven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Men, ik ben een Belg en ik ken het niet. Het klinkt afschuwelijk vies omdat ik peper vies vind maar het is blijkbaar chocolade?
    Anywayz, elke NL'er staat er precies zot van. Dat is het eerste wat ik ga proeven als ik ooit eens in Nederland kom... En daar ben ik eigenlijk nog nooit geweest...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.