• they gave us the infection and now we allways talking about one direction





    PROUD TO BE A DIRECTIONER, FOREVER!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 22:48 ]


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    maar dus, ik kan het niet zien :O

    :O:O


    Some things are changing too much.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Awwh. Ik had juist heel veel spierpijn na de eerste training en dan was het nog niet eens de volgende dag! Maar dat komt waarschijnlijk omdat we dingen te doen kregen die we nog nooit eerder hadden gedaan, toen moesten we een draaischop doen die hoger moet komen dan je eigen hoofd en je moet 't echt de lucht inzwaaien. Maar mijn benen zijn niet zo lang, dus dat scheurt. :/
    Wtf, dat wijf hoort daar niet, waarom zit ze dan op Taekwondo?
    Bij ons draag je gewoon een protector en moet je de klappen maar opvangen en dan direct terug schoppen..
    Ik zou echt een groot complot tegen haar beginnen zodat iedereen der pijn gaat doen. x'D Maar wij hebben dat ook hoor, mensen die er eigenlijk niet horen. Wij hebben zo'n lange gast, gewoon echt lomp is ie en hij heeft gewoon geen motivatie, doet niet goed mee, maar probeerd je wel omver te krijgen & dan raakt hij geirriteerd omdat ik te dichtbij kom en niet naar achteren getrapt word. x'D


    Maar het was zeg maar gewoon technieken oefenen, dus ten eerste het is helemaal niet zo hard en ten tweede dan draag je natuurlijk geen bescherming x'D Maar serieus zij hoort daar indd gewoon niet thuis >.< Ook telkens wanneer ze een tul moet leren, vergeet ze het meteen weer. Zoals de eerste tul, die is ze gewoon alweer vergeten. En dan moet je het eerst weer duizend keer uitleggen voordat ze het begrijpt, srsly?
    Maarja ik ga me gewoon echt dood lachen als ze helemaal word ingemaakt bij die wedstrijd x'D

    Ik weet niet voor hoe lang, maar we zijn allemaal online op msn (aa)

    Narry schreef:
    Ik weet niet voor hoe lang, maar we zijn allemaal online op msn (aa)


    het is volgens mij niet voor lang want ik ga kijken voor een bus en dan ben ik even weg, of voor de rest van de dag xd haha maar ik kan het niet laten om toch te komen dus ik weet het niet hahahaha


    i'm broken, do you hear me.

    HELLOOOO;D
    Ik been nog steeeds een beetje dood door de kermis maara ik ben er(:


    What's so bad about being different?

    Nouis schreef:
    HELLOOOO;D
    Ik been nog steeeds een beetje dood door de kermis maara ik ben er(:


    HOOOOIII!!! =D
    Ik ben ook nog een beetje dood hoor x'D

    Narry schreef:
    (...)

    Maar het was zeg maar gewoon technieken oefenen, dus ten eerste het is helemaal niet zo hard en ten tweede dan draag je natuurlijk geen bescherming x'D Maar serieus zij hoort daar indd gewoon niet thuis >.< Ook telkens wanneer ze een tul moet leren, vergeet ze het meteen weer. Zoals de eerste tul, die is ze gewoon alweer vergeten. En dan moet je het eerst weer duizend keer uitleggen voordat ze het begrijpt, srsly?
    Maarja ik ga me gewoon echt dood lachen als ze helemaal word ingemaakt bij die wedstrijd x'D


    Ik neem aan dat de Tul hetzelfde is als zoals het bij ons Poomsae heet. x'D
    *zoekt op*
    Volgens mij lijken Tuls meer op de Kata's van Karate ofzo, kan wel...
    Ik zou gewoon niet tegen der praten, gewoon met rust laten, ik loop soms ook gewoon te bitchen na de les. x'D Want wij mogen niet praten tijdens training, m'n grootmeester heeft 40 haar als Generaal in het Koreaanse leger gezeten, dus nee, niet doen. >_<


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Haha, ja man.
    ik verveelde me gisteren, en toen moest ik denken aan onze verhalen.
    en toen werd ik blij (:


    Maar onze verhalen sporen gewoon van geen kanten niet x'D _O_

    Sorry, maar over een uur moet ik weg zijn.
    dus het is echt maar kort dat ik nog online ben, aangezien ik al mijn keepersspullen nog moet gaan zoeken (A)


    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    (...)

    Maar onze verhalen sporen gewoon van geen kanten niet x'D _O_

    Ahaha nee dat is waar.
    maar het is altijd wel gezellig als we praten xd


    Some things are changing too much.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat de Tul hetzelfde is als zoals het bij ons Poomsae heet. x'D
    *zoekt op*
    Volgens mij lijken Tuls meer op de Kata's van Karate ofzo, kan wel...
    Ik zou gewoon niet tegen der praten, gewoon met rust laten, ik loop soms ook gewoon te bitchen na de les. x'D Want wij mogen niet praten tijdens training, m'n grootmeester heeft 40 haar als Generaal in het Koreaanse leger gezeten, dus nee, niet doen. >_<


    Haha ja dan zou ik ook gewoon mijn mond houden :o Maar bij ons word zeg maar gewoon echt heel vrij les gegeven, omdat hij dat zelf ook fijner vind. Zo was hij een keer in Amsterdam les aan het geven, en al die kinderen waren altijd heel stil, telkens wanneer hij wat zei was het "Ja, meneer" en toen maakten ze een buiging, Dus hij echt zo 'Hou eens op met dan gebuig!'
    'Ja meneer' *nog een buiging*. Haha dat lijkt me echt geniaal x'D
    En ja volgens mij lijkt ene Tul, meer op een Kata x'D Want er zijn ook wedstrijden dat dan zeg maar tegen allemaal verschillende oude stijlen gaat. Behalve kung-fu volgens mij want dat was een soft.... Nog iets x'D

    Haha Chanou, wij lopen hier mooi over Taekwondo en training te praten. De rest denk vast, wtf? x'D

    Schatjes, ik ga de bus nemen,
    ik spreek jullie nog, is het vandaag niet wel dan is het morgen
    <33333333333333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    Schatjes, ik ga de bus nemen,
    ik spreek jullie nog, is het vandaag niet wel dan is het morgen
    <33333333333333333333333


    Veel plezier ik weet geen eens waar je heen gaat
    En tot morgen dan denk ik ?
    Byeee xoxoxox <33

    ChelseaPayne schreef:
    Schatjes, ik ga de bus nemen,
    ik spreek jullie nog, is het vandaag niet wel dan is het morgen
    <33333333333333333333333



    veel plezierrr
    doeggxxx


    It's like I'm finally awake - One Direction.