• they gave us the infection and now we allways talking about one direction





    PROUD TO BE A DIRECTIONER, FOREVER!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 22:48 ]


    i'm broken, do you hear me.

    elleun schreef:
    Het spijt me voor alles, da ik hier niet meer ben geweest enzo ga echt even door een moeilijke periode maar ik zal altijd one direction blijven steunen !!! Ik wiu dit even zeggen tegen jullie


    hé, het is oke hoor, je moet weten dat we er ook altijd voor jou zullen zijn als je eem luisterend oor nodig hebt <33.


    i'm broken, do you hear me.

    Snickers schreef:
    *schrijft aan nieuwe story* (:


    geef strakjes een linkje eh of wanneer je hem post (a)


    i'm broken, do you hear me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Idd, dat is toch niet gezond?! Vooral niet als ik dan ook nog spierpijn ga hebben van vandaag. x'D


    Ik dacht gisteren ook dat ik vandaag heel veel spierpijn zou hebben, omdat de training extra zwaar was en het de eerste training weer na de vakantie was. Maar eigenlijk heb ik amper spierpijn x'D En Já ik heb wel goed mee gedaan.
    Tis echt focking irritant als je samen met zo'n meisje moet, die de hele tijd loopt te zeuren dat ze geen zin heeft en dat ze dorst heeft en dan zelfs nog de trainer voor sukkel uit maakt, like wtf? Oké ze kent hem goed, haar ouders zijn kennessen van hem, maar dat is toch gewoon respectloos?
    En dan moest zij aanvallen en ik afweren, loopt ze de hele tijd te roepen dat het pijn doet -.- dus zo'n andere jongen 'Harder!' haha dat vond ik wel geniaal x'D Maar ze heeft me gisteren echt dood geïrriteren, en dan mag ze ook nog mee doen met een wedstrijd :o wtf? Ze loopt al te zeuren dat het pijn doet terwijl ik echt heel zacht afweer :o
    Sorry voor mijn lannge gezeik x'D

    Hoe laat komt Red Or Black eigenlijk? ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    Hoe laat komt Red Or Black eigenlijk? ;o


    ik ga het gewoon missen eh ;ooooooooooooooooooooooooooooooo


    i'm broken, do you hear me.

    Narry schreef:
    (...)

    Ik dacht gisteren ook dat ik vandaag heel veel spierpijn zou hebben, omdat de training extra zwaar was en het de eerste training weer na de vakantie was. Maar eigenlijk heb ik amper spierpijn x'D En Já ik heb wel goed mee gedaan.
    Tis echt focking irritant als je samen met zo'n meisje moet, die de hele tijd loopt te zeuren dat ze geen zin heeft en dat ze dorst heeft en dan zelfs nog de trainer voor sukkel uit maakt, like wtf? Oké ze kent hem goed, haar ouders zijn kennessen van hem, maar dat is toch gewoon respectloos?
    En dan moest zij aanvallen en ik afweren, loopt ze de hele tijd te roepen dat het pijn doet -.- dus zo'n andere jongen 'Harder!' haha dat vond ik wel geniaal x'D Maar ze heeft me gisteren echt dood geïrriteren, en dan mag ze ook nog mee doen met een wedstrijd :o wtf? Ze loopt al te zeuren dat het pijn doet terwijl ik echt heel zacht afweer :o
    Sorry voor mijn lannge gezeik x'D


    Awwh. Ik had juist heel veel spierpijn na de eerste training en dan was het nog niet eens de volgende dag! Maar dat komt waarschijnlijk omdat we dingen te doen kregen die we nog nooit eerder hadden gedaan, toen moesten we een draaischop doen die hoger moet komen dan je eigen hoofd en je moet 't echt de lucht inzwaaien. Maar mijn benen zijn niet zo lang, dus dat scheurt. :/
    Wtf, dat wijf hoort daar niet, waarom zit ze dan op Taekwondo?
    Bij ons draag je gewoon een protector en moet je de klappen maar opvangen en dan direct terug schoppen..
    Ik zou echt een groot complot tegen haar beginnen zodat iedereen der pijn gaat doen. x'D Maar wij hebben dat ook hoor, mensen die er eigenlijk niet horen. Wij hebben zo'n lange gast, gewoon echt lomp is ie en hij heeft gewoon geen motivatie, doet niet goed mee, maar probeerd je wel omver te krijgen & dan raakt hij geirriteerd omdat ik te dichtbij kom en niet naar achteren getrapt word. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    het is vanavond om 7pm, dus 8 uur, toch?


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    geef strakjes een linkje eh of wanneer je hem post (a)
    Ofcourse haha (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    okee, ik heb dus een bal om mn vinger gehad en die is nu heel erg licht gekneusd, en daara ging ik echt door mijn enkel, waarnu weer een coolpack op ligt, dus heb mn werk maar afgebeld omdat ik daar elke keer moet lopen en dat voel ik gewoon heel erg,

    en wat is er om 8uur?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Narry schreef:
    (...)

    :o je miste mij?
    Wat lief (aa) :p

    Haha, ja man.
    ik verveelde me gisteren, en toen moest ik denken aan onze verhalen.
    en toen werd ik blij (:


    Some things are changing too much.

    ChelseaPayne schreef:
    het is vanavond om 7pm, dus 8 uur, toch?


    Oh, gelukkig, dan ben ik wel terug van Taekwondo denk ik. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    robiinnx schreef:
    okee, ik heb dus een bal om mn vinger gehad en die is nu heel erg licht gekneusd, en daara ging ik echt door mijn enkel, waarnu weer een coolpack op ligt, dus heb mn werk maar afgebeld omdat ik daar elke keer moet lopen en dat voel ik gewoon heel erg,

    en wat is er om 8uur?


    One Direction gaat optreden bij Red Or Black.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChelseaPayne schreef:
    het is vanavond om 7pm, dus 8 uur, toch?

    Oui Oui.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 12:23 ]


    Some things are changing too much.

    maar dus, ik kan het niet zien :O


    i'm broken, do you hear me.

    BAH.
    straks in dat apenpakkie 2 wedstrijden achter elkaar keepen O.O


    Some things are changing too much.