Narry schreef:
(...)
Ik dacht gisteren ook dat ik vandaag heel veel spierpijn zou hebben, omdat de training extra zwaar was en het de eerste training weer na de vakantie was. Maar eigenlijk heb ik amper spierpijn x'D En Já ik heb wel goed mee gedaan.
Tis echt focking irritant als je samen met zo'n meisje moet, die de hele tijd loopt te zeuren dat ze geen zin heeft en dat ze dorst heeft en dan zelfs nog de trainer voor sukkel uit maakt, like wtf? Oké ze kent hem goed, haar ouders zijn kennessen van hem, maar dat is toch gewoon respectloos?
En dan moest zij aanvallen en ik afweren, loopt ze de hele tijd te roepen dat het pijn doet -.- dus zo'n andere jongen 'Harder!' haha dat vond ik wel geniaal x'D Maar ze heeft me gisteren echt dood geïrriteren, en dan mag ze ook nog mee doen met een wedstrijd :o wtf? Ze loopt al te zeuren dat het pijn doet terwijl ik echt heel zacht afweer :o
Sorry voor mijn lannge gezeik x'D
Awwh. Ik had juist heel veel spierpijn na de eerste training en dan was het nog niet eens de volgende dag! Maar dat komt waarschijnlijk omdat we dingen te doen kregen die we nog nooit eerder hadden gedaan, toen moesten we een draaischop doen die hoger moet komen dan je eigen hoofd en je moet 't echt de lucht inzwaaien. Maar mijn benen zijn niet zo lang, dus dat scheurt.
Wtf, dat wijf hoort daar niet, waarom zit ze dan op Taekwondo?
Bij ons draag je gewoon een protector en moet je de klappen maar opvangen en dan direct terug schoppen..
Ik zou echt een groot complot tegen haar beginnen zodat iedereen der pijn gaat doen. x'D Maar wij hebben dat ook hoor, mensen die er eigenlijk niet horen. Wij hebben zo'n lange gast, gewoon echt lomp is ie en hij heeft gewoon geen motivatie, doet niet goed mee, maar probeerd je wel omver te krijgen & dan raakt hij geirriteerd omdat ik te dichtbij kom en niet naar achteren getrapt word. x'D
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''