Narry schreef:
(...)
Bij ons word hij ook wel boos als we de les echt verstoren, er zijn best vaak twee jongetjes weg gestuurd of dat de les eerder stopte -.- En de jongetjes zijn er nu zeg maar af en hij was er gewoon echt blij om :o Ik vroeg toen 'Welke gaan weg?' en hij zo droog 'Die twee kleintjes weet je wel? Die ene clown en die kleine terrorist' hahah dat vond ik wel grappig x'D
En het is inddd best oneerlijk als het vooral om het geld gaat, ik dacht dat je de zwarte band geen eens krijgt als je het niet waardig bent :o
En persoonlijk vind ik dat een 13 jarige nog te jong is om er één te kunnen hebben, mijn mening :x
Dat is ook zo, de leeftijd is eigenlijk 16. Maar waarschijnlijk omdat ze er al 6 jaar opzit ofzo, ik weet niet. Ik snap sowieso niet dat die ouders der al op die leeftijd mee laten gaan naar Korea voor 2 weken, het is echt duur en ze is nog jong. En ik snap ook niet waarom het allemaal om geld gaat, want ze wonen in een villa. T_T
En daarom mag ik ook niet bij die Zwarte band training trainen volgens mij, omdat ze een beetje geld lopen trekken uit die. Ze heeft ook helemaal geen Taekwondo houding, eerder kickboksen. Ik moet dus morgen trainen in plaats van Vrijdag, met allemaal oudere mensen, vooral veel mannen denk ik. En die training is dan zegmaar veel zwaarder, so I'm gonna die.
Ik heb trouwens op YouTube video's staan van m'n Blauwe & Paarse band examen. x'D
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''